IPO Roblox Corporation

Společnost Roblox Corporation plánuje 18. 1. 2021 DPO na burze NYSE, kde plánuje umístit 196,7 milionů akcií pod zkratkou RBLX. Cenové rozpětí akcií nebylo společností uvedeno. Finančními poradci DPO jsou Goldman Sachs a Morgan Stanley. Odhadovaný výnos DPO je 1000 milionů USD. Příjmy společnosti za posledních 12 měsíců jsou 727.01 milionů USD.

Příběh Roblox začal v roce 1989, kdy zakladatelé, David Baszucki a Erik Cassel, naprogramovali 2D simulovanou fyzikální laboratoř s názvem Interactive Physics, která později ovlivnila přístup k vytváření základů pro Roblox.

 Studenti z celého světa pomocí interaktivní fyziky sledovali, jak by dopadla dvě havarovaná  auta nebo jak by se mohly chovat zničitelné domy. Při spuštění Robloxu v roce 2004 bylo cílem replikovat inspiraci, představivost a kreativitu, která byla k vidění v Interaktivní fyzice, v mnohem velkolepějším měřítku zavedením nové kategorie lidské interakce, která v té době neexistovala.

V průměru přijde do Robloxu denně 36,2 milionu lidí z celého světa, aby se spojili s přáteli. Společně hrají, učí se, komunikují, prozkoumávají a rozšiřují svá přátelství, a to vše ve 3D digitálních světech, které jsou zcela generovány uživateli a jsou postaveny komunitou téměř 7 milionů aktivních vývojářů. Platforma je poháněna obsahem vytvářeným uživateli a čerpá inspiraci z her, zábavy, sociálních médií a dokonce i hraček.

Platforma Roblox se skládá z:

* Roblox Client, který umožňuje uživatelům prozkoumat 3D digitální světy;

* Roblox Studio, sada nástrojů, která umožňuje vývojářům a tvůrcům vytvářet, publikovat a provozovat 3D zážitky a další obsah přístupný pomocí klienta Roblox, a

* TheRoblox Cloud, který zahrnuje služby a infrastrukturu, které pohánějí naši platformu pro lidské zkušenosti.

Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

SOUVISEJÍCÍ