Robinhood se zbavuje jedné ze svých nejkontroverznějších funkcí

Robinhood se zbavuje animace konfet, která se objevuje na obrazovkách uživatelů poté, co provedou svůj první obchod a dosáhnou dalších milníků. Změna přichází, protože aplikace čelí rostoucí kontrole nad tím, co kritici říkají, že je to gamifikace obchodování, která maskuje potenciál skutečných ztrát na finančních trzích.

Změny designu, které byly oznámeny ve středu na blogu, budou zavedeny příští týden jako součást „nových dynamických vizuálních zážitků, které povzbuzují zákazníky prostřednictvím milníků jejich finančních cest,“ uvedla společnost.

Robinhood v současné době zobrazuje konfety po několika „prvenstvích“ pro každého obchodníka, včetně případů, kdy původně vložili peníze do aplikace, provedli svůj první obchod a upgradovali na prémiové členství. Konfety budou nahrazeny novými grafickými prvky s tvary a barvami, které jsou srovnatelně klidnější.

Společnost nedávno požádala o zveřejnění po kontroverzním začátku roku 2021

Společnost Robinhood v lednu zahájila bouři, kdy dočasně zakázala uživatelům nakupovat akcie společnosti GameStop (GME) a dalších akcií poháněných armádou obchodníků na Redditu.

Společnost byla na začátku tohoto roku žalována rodinou 20letého obchodníka, který zemřel sebevraždou poté, co na svém obchodním účtu viděl záporný zůstatek ve výši 730 000 $ a mylně se domníval, že jde o sumu peněz, kterou dluží. Tragédie upozornila na gamifikovanou povahu platformy Robinhood a také na zásady zákaznických služeb startupu, které se od té doby změnily.

Loni v prosinci regulační orgány cenných papírů v Massachusetts upozornili aplikaci kvůli barevným konfetám a dalším marketingovým technikám. Stížnost obviňovala společnost z porušování státních zákonů a předpisů tím, že nepodnikla kroky k ochraně svých zákazníků. Rovněž uvedli, že Robinhood neúnavně bombarduje uživatele strategiemi gamifikace, včetně „barevných konfet pršících dolů“ na jejich obrazovky po provedení obchodů.

Kontroverze však popularitu Robinhood nepoškodily. Nedávná data z obdobného webu ukazují, že aplikace „má větší provoz než kterýkoliv z tradičních maloobchodních makléřů.“ Například lednové návštěvy přesáhly 50 milionů – asi o 10 milionů více než webové stránky Charles Schwab.

Zanechat komentář

Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

SOUVISEJÍCÍ