Je XpresSpa vhodnou společností pro vaše portfolio? Informace, které potřebujete vědět

Co děláte, když váš letištní „lázeňský“ podnik zasáhne pandemie a vy již nebudete moci přijímat klienty? Přeměna podnikání na testovací zařízení COVID-19 nemusí být první nápad, který Vás napadne, ale je to to, co XpresSpa Group (XSPA) udělala, aby přežila pandemii.

Letmý pohled na nejnovější výdělky společnosti Vám naznačí, zda takový krok za to stál. Ve 4Q20 společnost dosáhla tržeb ve výši 0,3 milionu USD, což je meziroční pokles o 97 % a nenaplnila odhady o 1,5 milionu USD.

Jak však H.C. Wainwrightův Scott Buck zdůrazňuje, že alarmující pokles má polehčující okolnosti. Analytik si ve skutečnosti myslí, že ekonomika nového podnikání je příznivě srovnatelná s jeho starším obchodem.

Jaký je tedy příběh? Obrovská ztráta jak říká Buck, „odráží neschopnost rozpoznat příjmy spojené s dohodami o lékařské službě.“

Společnost by však měla být schopna uznat tržby někdy v 1H21. Proforma za tři měsíce končící v lednu 2021 tržby ze služeb pro pacienty dosáhly 3,3 milionu USD, přičemž proforma hrubý zisk dosáhl 1,2 milionu USD.

„Při hrubé marži 36,5 %,“ řekl Buck, „je to významně vyšší číslo než hrubá marže XpresSpa 2019 ve výši 22,0 %.“

Společnost navíc uvedla, že došlo k nárůstu jak počtu pacientů navštěvujících centra XpresCheck, tak i průměrného výnosu na pacienta, a Buck si myslí, že „příznivá základní ekonomika testovacího podnikání“ přinese výsledky v následujících čtvrtletích.

„Očekáváme, že tyto trendy budou pokračovat, protože stále více cestujících se vrací na letiště a více zemí vyžaduje pro vstup negativní výsledky testů COVID-19,“ uvedl dále 5hvězdičkový analytik.

Zatímco starší SPA podnikání zůstává prozatím uzavřeno, XpresSpa přidává do portfolia další produkt . Společnost spouští nový obchod se zdravím a wellness pro cestování a první dvě lokality otevře koncem léta nebo začátkem podzimu.

Kromě předcestovacích služeb plánování zdraví a wellness, meditace s průvodcem, jógy a maloobchodního zboží budou nové obchody také poskytovat lékařské testy. Kromě toho bude v nové koncepci také digitální součást, která by mohla podpořit maloobchodní prodej a přinést potenciální výnosy z předplatného pro zdravotní a wellness služby na cestách.

„S tímto novým konceptem věříme, že společnost má dobrou pozici, aby mohla využít návratnosti cestujících v letecké dopravě, přičemž využívá tato první dvě místa k testování různých druhů zboží a služeb,“ uvedl analytik.

Celkově vzato Buck zopakoval hodnocení koupit u akcií XSPA, podporované cenovým cílem 3,5 $. Investoři mají v kapse zisk 112%, pokud by bylo toto číslo dosaženo během příštích 12 měsíců.

Některé akcie se vyhýbají pohledu Wall Street a XpresSpa se právě teď jeví jako jedna z takových společností. V současné době nejsou zaznamenány žádné další recenze.

Zanechat komentář

Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

SOUVISEJÍCÍ