Sociální gigant Facebook dosáhl novou historickou cenu akcií a zavádí reklamy nové generace pro své inzerenty

Facebook (NASDAQ: FB), společnost silně závislá na příjmech z reklam, uvádí pro své inzerenty nabídku nové generace. V pondělí gigant v sociálních médiích oznámil Dynamic Ads for Streaming, produkt, který se zaměřuje na rostoucí legii poskytovatelů streamovacích video služeb.

„Díky dynamickým reklamám pro streamování, když lidé uvidí ve vašem kanálu reklamu na vaši službu, mohou po ní přejet prstem a zobrazit personalizované relevantní tituly, které by je mohly zajímat, na základě zájmů, které zobrazily na Facebooku a Instagramu,“ společnost napsala s odkazem jak na svůj titulní web sociálních sítí, tak na svůj vysoce známý web pro sdílení fotografií.

„Publikum může také sledovat vaši výzvu k akci a zahájit zkušební verzi nebo se přihlásit k odběru,“ dodal Facebook.

Společnost se chlubila tím, že před dynamickými reklamami pro streamování byli inzerenti nuceni propagovat každý ze svých titulů samostatně. To může být problém pro společnosti jako je Netflix (NASDAQ: NFLX) nebo Walt Disney (NYSE: DIS) a Disney +, dvě společnosti, které mají nejen velké knihovny, ale neustále premiérují několik nových filmů a přehlídek.

Facebook citoval výzkum od společnosti Kantar, který naznačuje, že 64% lidí, kteří uvažují o předplatném streamovací služby, tak činí na základě své knihovny, nikoli podle individuálního titulu.

Dynamic Ads for Streaming má velmi omezenou základnu inzerentů, i když roste. Přesto je to povzbudivé znamení, že se Facebook snaží udržet si o krok náskok před svými soupeři s produktem, který může být velmi užitečný pro jeho cílovou klientelu.

Možná i proto trh v pondělí posunul Facebook o 3,4% výše na své nové historické zavírací maximum téměř 309 $ za akcii. Mezitím index S&P 500 vzrostl o 1,4%; Disney a Netflix se v podstatě obchodovaly bokem.

Zanechat komentář

Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

SOUVISEJÍCÍ