Online bezpečnost na prvním místě

CrowdStrike Holdings, Inc. (NASDAQ: CRWD)

  • V loňském roce si společnost ponechala 98 % svých stávajících klientů a zaznamenala, že tito klienti utratili mezi prvním a čtvrtým čtvrtletím fiskálního roku 2021 o 25 % až 31 % více než před rokem (fool.com)
  • 63 % zákazníků CrowdStrike si zakoupilo čtyři nebo více předplatných cloudových modulů (fool.com)
  • Cílová cena akcií CRWD je stanovena na 280 USD (tipranks.com)
  • 15 z 18 dotázaných analytiků udává pro akcie CRWD doporučení BUY (tipranks.com)
  • Barclays udávají pro akcie CRWD doporučení BUY (tipranks.com)

CrowdStrike může být drahý, ale má patrné konkurenční výhody, které přetrvávají. I když v tomto desetiletí existuje řada rychle rostoucích trendů, kybernetická bezpečnost může být právě nejdůležitějším. Vzhledem k tomu, že se podniky pohybují online a tlačí se do cloudu více než kdykoli předtím, břemeno ochrany podnikových dat stále více padá na poskytovatele třetích stran, jako je CrowdStrike.

Co dělá tuto společnost tak výjimečnou, je její cloudová nativní bezpečnostní platforma Falcon. Budování v cloudu umožňuje společnosti Falcon být hbitější než místní řešení. Jeho spoléhání na umělou inteligenci dále znamená, že se v průběhu času zlepšuje v rozpoznávání a reakci na hrozby. Falcon každý týden dohlíží na více než 5 bilionů událostí, což poskytuje více než dostatek řídicích dat k rozpoznání věcí, které jsou neobvyklé.

Pokud se ponoříte do čtvrtletních výsledků společnosti, je zřejmé, že zákazníci CrowdStrike s jejich řešeními souhlasí. V loňském roce si společnost ponechala 98 % svých stávajících klientů a zaznamenala, že tito klienti utratili mezi prvním a čtvrtým čtvrtletím fiskálního roku 2021 o 25 % až 31 % více, než tomu bylo v příslušných čtvrtletích před rokem. 

Navíc 63 % zákazníků CrowdStrike si zakoupilo čtyři nebo více předplatných cloudových modulů. To je nárůst pouze o 9 % jejích zákazníků před méně než čtyřmi lety. Vzhledem k tomu, že předplatné generují velké marže, CrowdStrike dokázal velmi brzy ve svém růstovém procesu dosáhnout svého dlouhodobého cíle hrubé marže předplatného kolem 80 %.

Zanechat komentář

Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

SOUVISEJÍCÍ