2 tituly, které se obchodují hluboko pod nedávnými maximy, což z nich dělá skvělé nákupy

V květnu je snazší najít skvělé akcie za rozumné ceny. Akciový trh jako celek v posledních třech měsících nadále pochodoval výše, ale technologicky index Nasdaq-100 zaostával, protože mnoho investorů se otočilo z růstových akcií do bezpečnějších přístavů. Velké společnosti uvedené níže obchodují hluboko pod svými nedávnými historickými maximy, což z nich dělá skvělé nákupy. Podívejme se blíže na Roku (NASDAQ: ROKU) a Lemonade (NYSE: LMND).

Roku

Spousta medvědů očekávala, že motorům růstu Roku dojde palivo, když se očkovaní spotřebitelé začali vracet ke svému běžnému životnímu stylu. Štěstí tohoto specialisty pro streamování médií by za těchto okolností jistě zmizelo, jelikož by bylo nahrazeno tradičnějšími formami zábavy, jako jsou živá vystoupení, kina a plavby. V předvečer zprávy o zisku z minulého čtvrtka se akcie Roku obchodovaly o 42 % pod historickými maximy v únoru.

Roku znovu dokázal, že se kritici mýlili.

Když Roku oznámilo výsledky za první čtvrtletí, narazilo na býky i medvědy. Průměrný analytik z Wall Street očekával čistou ztrátu 0,13 USD na akcii z prodeje poblíž 491 milionů USD. Roku vykázal kladný zisk ve výši 0,54 USD na akcii a tržby meziročně vzrostly o 79 % na 574 milionů USD. Vedení také nastavilo očekávání ve druhém čtvrtletí daleko před aktuálními názory analytiků. Akcie v pátek uzavřely o 11,5 % výše, ale stále o 35 % pod únorovým vrcholem.

První čtvrtletí je pro Roku sezónně slabým obdobím, jehož největší zisky klesají v prázdninových obdobích každého roku. To společnosti nezabránilo v přidání 2,4 milionu aktivních účtů v prvním čtvrtletí roku 2021. Průměrné výnosy na uživatele (ARPU) vzrostly za stejné období o 18 %. Nejen, že Roku navyšuje svou uživatelskou základnu mílovými kroky, ale také rychle roste příležitost vydělat peníze na uživatele.

Jako neutrální poskytovatel pevných platforem pro streamování médií se skvělými uživatelskými zkušenostmi Roku vítězí, jak se vyvíjí trh se streamováním – bez ohledu na to, kdo z dlouhodobého hlediska vyhraje válku o obsah.

Prozatím Roku reinvestuje veškerou volnou korunu nadbytečných zisků do výdajů na podporu růstu, jako je vývoj produktů a agresivní marketing. To se v průběhu času změní a společnost se přesunete z maximálního růstu uživatelů na optimální zisky. Až ten čas přijde, uvidíte obrovský bankomat v akci. To je budoucnost vstřícná vůči akcionářům, protože akcie Roku vypadají jako fantastický nákup za tyto diskontní ceny.

Lemonade

Z pojišťoven se tak často nevzrušujeme. Když to ale přecen jen uděláme, je to proto, že vidíme nové nápady, které mohou z dlouhodobého hlediska narušit obrovský pojistný trh. Proto máme rádi specialistu na pojišťovnictví příští generace Lemonade.

Tam, kde se tradiční pojistné smlouvy spoléhají na vysoce vyškolené a bohatě placené pojišťovací agenty, závisí Lemonade na nástrojích umělé inteligence. Vyjmutí lidského prvku z pojistné hry má za následek nižší provozní náklady, které společnost Lemonade předává svým zákazníkům v podobě nižšího pojistného pro majitele domů, nájemce, domácí mazlíčky a životní pojištění. Společnosti tak zůstane více peněz a některé z nich věnuje i na charitu.

Lemonade sama o sobě nebude ovládat pojišťovací průmysl, ale to opravdu nemusí. Nebyli bychom překvapeni, kdybychom brzy viděli, jak dnešní velcí hráči v pojišťovnictví mění své nabídky, aby odpovídali nebo překonali to, co Lemonade dělá a společnost na této cestě nevyhnutelně převezme malý, ale významný podíl na celkovém trhu.

Jen pro srovnání. Roku narušuje globální zábavní průmysl, který má roční tržby kolem 2,5 bilionu dolarů. To není málo, ale celosvětový pojistný trh v roce 2019 vybral na pojistném 6,3 bilionu dolarů. Tradiční pojišťovací giganti Progressive a Allstate představovali zhruba 0,6 % z loňského pojistného. Dnes mají hodnotu více než desetinásobku Lemonade.

Ať tak či onak, akcie Lemonade mají před sebou ještě hodně růstu a obchodují se o 65 % pod únorovými maximy. Nákup se zde přímo nabízí.

Zanechat komentář

Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

SOUVISEJÍCÍ