Široké zavádění nabíjecích stanic ChargePoint pro elektromobily již začalo

Akcie společnosti ChargePoint (NYSE:CHPT) se v březnu a dubnu poněkud propadly, ale v květnu a červnu se zotavily. Nyní si razí cestu k historickým maximům.

Katalyzátor? Je jich hned několik

  • Nabitý růstový obchod na základě nižších výnosů z dluhopisů
  • Posílený optimismus ohledně elektromobilů a budování dobíjecích sítí
  • Nové, poměrně působivé produkty společnosti ChargePoint

To vše vydrží. Elektromobily ovládnou svět, nabíjecí stanice nahradí benzinové pumpy a ChargePoint bude největší nabíjecí společností na světě, až bude po všem.

Tady je důvod.

ChargePoint je největším provozovatelem nabíjecích stanic pro elektromobily v Severní Americe. Měla by být schopna využít svého včasného vstupu na trh i své velikosti. Díky síťovým efektům by se do roku 2030 mohla proměnit v elektromobilní verzi společnosti Shell (NYSE:RDS-A, NYSE:RDS-B) nebo Exxon (NYSE:XOM).

Na první pohled tato společnost vypadá jako všechny ostatní společnosti zabývající se nabíjením elektromobilů.

ChargePoint funguje na standardním modelu hardware plus software – prodává jak fyzické nabíjecí porty pro elektromobily, tak komplexní softwarové platformy pro jejich správu. Její sortiment nabíječek zahrnuje nabíječky L2 a několik rychlonabíječek DC. Za použití těchto nabíječek se platí přibližně 2 až 5 dolarů.

ChargePoint v podstatě dělá to, co dělají všichni ostatní, ale je toho mnohem víc…

Akcie CHPT: Síťové efekty odlišují ChargePoint
ChargePoint září ve své bezkonkurenční velikosti a dominanci na trhu nabíjecích stanic pro elektromobily.

Je sedmkrát větší než jeho nejbližší konkurent, má více než 100 000 nabíjecích portů a 73 % nabíjecích stanic L2 pro elektromobily.

Její velikost je významná zejména díky síťovým efektům.

Z komerčních klientů společnosti ChargePoint využívá nabíjecí stanice ChargePoint ve svých firemních kancelářích více než 60 % společností z žebříčku Fortune 500. Pokud společnosti jako Facebook (NASDAQ:FB), Netflix (NASDAQ:NFLX), Salesforce (NYSE:CRM), Microsoft (NASDAQ:MSFT) a Adobe (NASDAQ:ADBE) již nabíječky ChargePoint využívají – což ostatním společnostem ukazuje, na koho se obrátit, když chtějí instalovat vlastní nabíjecí stanice pro elektromobily -, měla by společnost ChargePoint být schopna využít tuto řadu stávajících zákazníků k získání dalších a dalších zakázek velkých jmen.

Společnost ChargePoint je na cestě k tomu, aby v blízké až dlouhodobé budoucnosti dominovala na trhu s elektromobily ve vertikální oblasti komerčních pracovišť.

Z pohledu spotřebitelů si ChargePoint rovněž vytváří předpoklady pro budoucí úspěch.

Společnost se spojila s výrobci automobilů, jako je Daimler AG (OTCMKTS:DMLRY), vlastník společnosti Mercedes, a BMW (OTC:BMWYY), aby integrovala umístění svých nabíjecích stanic do navigačních systémů v automobilech.

ChargePoint také nabízí populární aplikaci, která řidičům umožňuje vyhledat nabíjecí stanice, zjistit, zda jsou právě v provozu, a zjistit ceny. Aplikace udržuje ChargePoint v povědomí spotřebitelů, což společnosti pomůže ovládnout trh s domácím nabíjením elektromobilů v domácnostech.

Vše opět spočívá v bezkonkurenčním síťovém efektu společnosti ChargePoint.

Proto se domnívám, že s tím, jak elektromobily postupně nahrazují benzinové automobily, má ChargePoint potenciál nahradit společnost Shell na pozici předního provozovatele „tankovacích“ stanic.

To by samozřejmě znamenalo obrovský potenciál růstu pro akcie CHPT.

Proto je CHPT jedním z mých nejlepších tipů v oblasti nabíjení elektromobilů. A z dlouhodobého hlediska se můžete vsadit, že akcie CHPT přinesou investorům obrovské zisky.

Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

SOUVISEJÍCÍ