Bernstein zahájil pokrytí společnosti Deckers Outdoor s hodnocením Underperform, a varoval, že hlavní značky firmy, Hoka a Ugg, již překročily fázi vrcholového růstu. Analytici stanovili cílovou cenu ve výši 100 dolarů, což je přibližně 16 % pod současnou úrovní.
Podle analytiků je značka Hoka „maxed out“ na americkém trhu s běžeckými botami a přechází na méně kvalitní růst. Konkurence v kategorii běžeckých bot se intenzivně zvýšila a prodejnost přes velkoobchod již dosáhla vysokého podílu. Očekává se, že růst značky Hoka zpomalí na vysoké jednociferné číslo, přičemž tlak na marže bude způsoben zvýšenými náklady na marketing a změnami v distribučních kanálech.
Co se týče Ugg, který těžil z víceletého trendu a obnovy značky, se očekává, že růst zpomalí na nízká jednociferná čísla. Marže pravděpodobně oslabí, když se prodeje dále orientují na mezinárodní trhy a velkoobchod.
Analytici upozorňují, že přestože akcie společnosti letos klesly o 42 %, dosavadní očekávání zisku zůstávají příliš optimistická. „Odhady zisku pro fiskální rok 2027 klesly pouze o 8 % z vrcholu a stále jsou příliš optimistické,“ uvedli analytici Bernstein.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky