Tesla oznámila, že plánuje spojit elektronické a manuální mechanismy dveřních madel, které jsou nyní umístěny na různých místech, jak uvedl designový šéf společnosti Franz von Holzhausen ve středečním podcastu pro Bloomberg News.
Hlavním cílem této změny je usnadnit použití madel pro cestující v „panických situacích“. Tento krok vychází ze znepokojení U.S. National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), jež zahájila vyšetřování u přibližně 174,000 vozidel Tesla Model Y z roku 2021. NHTSA reagovala na stížnosti ohledně nefunkčnosti elektronických madel, které se podle zpráv mohou stát neoperativními.
NHTSA také zdůraznila, že i když Tesla vozy obsahují manuální uvolnění dveří, děti nemusí být schopny je ovládat, což může představovat bezpečnostní riziko. Od roku 2018 obdržela NHTSA více než 140 stížností od spotřebitelů ohledně poruch dveří různých modelů Tesla.
Tesla již v roce 2023 svolala více než 120,000 vozidel Model S a Model X v USA kvůli riziku, že se dveře mohou odemknout a otevřít během nehody.
Chcete využít této příležitosti?
Von Holzhausen rovněž podotkl, že Tesla zkoumá zprávy o návrhu čínského regulátora, který by mohl zvažovat zákaz plně skrytých madel dveří. Tento krok by mohl mít významné důsledky nejen v USA, ale také na čínském trhu.
Tesla oznámila, že plánuje spojit elektronické a manuální mechanismy dveřních madel, které jsou nyní umístěny na různých místech, jak uvedl designový šéf společnosti Franz von Holzhausen ve středečním podcastu pro Bloomberg News.
Hlavním cílem této změny je usnadnit použití madel pro cestující v „panických situacích“. Tento krok vychází ze znepokojení U.S. National Highway Traffic Safety Administration , jež zahájila vyšetřování u přibližně 174,000 vozidel Tesla Model Y z roku 2021. NHTSA reagovala na stížnosti ohledně nefunkčnosti elektronických madel, které se podle zpráv mohou stát neoperativními.
NHTSA také zdůraznila, že i když Tesla vozy obsahují manuální uvolnění dveří, děti nemusí být schopny je ovládat, což může představovat bezpečnostní riziko. Od roku 2018 obdržela NHTSA více než 140 stížností od spotřebitelů ohledně poruch dveří různých modelů Tesla.
Tesla již v roce 2023 svolala více než 120,000 vozidel Model S a Model X v USA kvůli riziku, že se dveře mohou odemknout a otevřít během nehody.Chcete využít této příležitosti?
Von Holzhausen rovněž podotkl, že Tesla zkoumá zprávy o návrhu čínského regulátora, který by mohl zvažovat zákaz plně skrytých madel dveří. Tento krok by mohl mít významné důsledky nejen v USA, ale také na čínském trhu.