Společnost Marks & Spencer zahajuje zásadní změny v dodavatelském řetězci, aby zdvojnásobila své roční online tržby z nepotravinářských produktů na téměř 3 miliardy liber (zhruba 4 miliardy dolarů). Nový ředitel módního oddělení, John Lyttle, oznámil ambiciózní plány na revitalizaci firmy, která byla zasažena kybernetickým útokem v dubnu letošního roku, což vedlo k ztrátám na zisku ve výši přibližně 300 milionů liber.
Pod Lyttleho vedením se tržby v oblasti módy, domova a krásy zvýšily o 9 % za poslední tři roky a podíl na trhu vzrostl na 10,5 % v roce 2024/25, ve srovnání s 9,1 % v roce 2021/22.
Lyttle uvedl, že M&S musí transformovat způsob, jakým produkty vyrábí a distribuuje, aby se stala plně omnichannel obchodníkem. „Nyní se zaměříme na zjednodušení a snížení nákladů v dodavatelském řetězci, což je důležitým krokem pro posílení naší konkurenceschopnosti,“ dodal.
Společnost plánuje navázání dlouhodobějších partnerství se svými dodavateli a příklad jí dávají její hlavní trhy jako Čína, Bangladéš, Indie, Pákistán, Vietnam a další regiony. Lyttle také zdůraznil nutnost investic do automatizace, s cílem ušetřit miliony liber nákladů a zlepšit kapacitu skladů. V rámci plánu se M&S chystá investovat 120 milionů liber do tří let na modernizaci své technologie a logistiky.
Chcete využít této příležitosti?
„Aktuální příležitosti pro modernizaci dodavatelského řetězce jsou obrovské. Můžeme se také zaměřit na zvyšování našich online prodejů a optimalizaci škály nabízených produktů,“ uzavřel Lyttle. S 21 miliony zákazníků v segmentu oděvů M&S plánuje do roku 2025 zvýšit podíl online prodeje na 50 % z nynějších 34 %.
Společnost Marks & Spencer zahajuje zásadní změny v dodavatelském řetězci, aby zdvojnásobila své roční online tržby z nepotravinářských produktů na téměř 3 miliardy liber . Nový ředitel módního oddělení, John Lyttle, oznámil ambiciózní plány na revitalizaci firmy, která byla zasažena kybernetickým útokem v dubnu letošního roku, což vedlo k ztrátám na zisku ve výši přibližně 300 milionů liber.
Pod Lyttleho vedením se tržby v oblasti módy, domova a krásy zvýšily o 9 % za poslední tři roky a podíl na trhu vzrostl na 10,5 % v roce 2024/25, ve srovnání s 9,1 % v roce 2021/22.
Lyttle uvedl, že M&S musí transformovat způsob, jakým produkty vyrábí a distribuuje, aby se stala plně omnichannel obchodníkem. „Nyní se zaměříme na zjednodušení a snížení nákladů v dodavatelském řetězci, což je důležitým krokem pro posílení naší konkurenceschopnosti,“ dodal.
Společnost plánuje navázání dlouhodobějších partnerství se svými dodavateli a příklad jí dávají její hlavní trhy jako Čína, Bangladéš, Indie, Pákistán, Vietnam a další regiony. Lyttle také zdůraznil nutnost investic do automatizace, s cílem ušetřit miliony liber nákladů a zlepšit kapacitu skladů. V rámci plánu se M&S chystá investovat 120 milionů liber do tří let na modernizaci své technologie a logistiky.Chcete využít této příležitosti?
„Aktuální příležitosti pro modernizaci dodavatelského řetězce jsou obrovské. Můžeme se také zaměřit na zvyšování našich online prodejů a optimalizaci škály nabízených produktů,“ uzavřel Lyttle. S 21 miliony zákazníků v segmentu oděvů M&S plánuje do roku 2025 zvýšit podíl online prodeje na 50 % z nynějších 34 %.