Skims, značka shapewear založená reality hvězdou Kim Kardashian a podnikatelem Jens Grede, oznámila ve středu, že získala 225 milionů dolarů nového kapitálu. Tato investice ohodnocuje Skims na 5 miliard dolarů.
Financování vedla investiční skupina Goldman Sachs Alternatives, přičemž se na něm podílely také fondy přidružené k BDT & MSD Partners. Tyto investice ukazují důvěru trhu v marketingový potenciál značky, která rychle oslovuje mladé nakupující díky silné přítomnosti na sociálních médiích. Kim Kardashian již dříve přilákala mladé zákazníky prostřednictvím své kosmetické značky SKKN.
Skims plánuje využít novou investici k rozšíření svých řad spodního prádla a shapewear, stejně jako k expanzi do oblasti oblečení a sportovního úboru. CEO Jens Grede uvedl, že „tento milník odráží pokračující důvěru v naši dlouhodobou vizi a pozici Skims k odemčení další fáze růstu“.
Společnost, která byla založena v roce 2019, očekává, že v roce 2025 překročí 1 miliardu dolarů v čistých prodejích. V současnosti má Skims 18 maloobchodních prodejen v USA a dvě franšízové lokality v Mexiku.
Chcete využít této příležitosti?
Skims také zahájila spolupráci s gigantem sportovního oblečení Nike s cílem uvést na trh dámský sportovní oděv. Tato spolupráce dále posiluje pozici Skims na rychle se rozvíjejícím trhu dámského oblečení.
Skims, značka shapewear založená reality hvězdou Kim Kardashian a podnikatelem Jens Grede, oznámila ve středu, že získala 225 milionů dolarů nového kapitálu. Tato investice ohodnocuje Skims na 5 miliard dolarů.
Financování vedla investiční skupina Goldman Sachs Alternatives, přičemž se na něm podílely také fondy přidružené k BDT & MSD Partners. Tyto investice ukazují důvěru trhu v marketingový potenciál značky, která rychle oslovuje mladé nakupující díky silné přítomnosti na sociálních médiích. Kim Kardashian již dříve přilákala mladé zákazníky prostřednictvím své kosmetické značky SKKN.
Skims plánuje využít novou investici k rozšíření svých řad spodního prádla a shapewear, stejně jako k expanzi do oblasti oblečení a sportovního úboru. CEO Jens Grede uvedl, že „tento milník odráží pokračující důvěru v naši dlouhodobou vizi a pozici Skims k odemčení další fáze růstu“.
Společnost, která byla založena v roce 2019, očekává, že v roce 2025 překročí 1 miliardu dolarů v čistých prodejích. V současnosti má Skims 18 maloobchodních prodejen v USA a dvě franšízové lokality v Mexiku.Chcete využít této příležitosti?
Skims také zahájila spolupráci s gigantem sportovního oblečení Nike s cílem uvést na trh dámský sportovní oděv. Tato spolupráce dále posiluje pozici Skims na rychle se rozvíjejícím trhu dámského oblečení.