Invest mentoring
Odebírat Ranního burziána
Burzovnisvet Logo
  • Zprávy / Burzy
    • Akcie
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
    • Ekonomický kalendář
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Americká společnost pro sdílení automobilů peer-to-peer způsobem podala žádost o vstup na burzu NYSE

    Americká cloudová platforma pro malé a střední podniky vstupuje na US burzu NASDAQ

    Společnost, která se zabývá podnikovým softwarem, plánuje vstoupit na burzu prostřednictvím primární nabídky akcií (IPO)

    Americká internetová diskusní aplikace pro zasílání rychlých zpráv, kde mohou uživatelé komunikovat prostřednictvím hlasu, videa i textu

    Americká internetová diskusní stránka Reddit požádala 15.12.2021 o vstup na burzu

    Polestar – celosvětově známá automobilka elektrických automobilů

    BrewDog jeden z největších britských výrobců piva uvažuje o vstupu na Londýnskou burzu formou IPO

  • Business
  • Miliardáři
  • Srovnávač brokerů
  • Škola burziána
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Zprávy / Burzy
    • Akcie
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
    • Ekonomický kalendář
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Americká společnost pro sdílení automobilů peer-to-peer způsobem podala žádost o vstup na burzu NYSE

    Americká cloudová platforma pro malé a střední podniky vstupuje na US burzu NASDAQ

    Společnost, která se zabývá podnikovým softwarem, plánuje vstoupit na burzu prostřednictvím primární nabídky akcií (IPO)

    Americká internetová diskusní aplikace pro zasílání rychlých zpráv, kde mohou uživatelé komunikovat prostřednictvím hlasu, videa i textu

    Americká internetová diskusní stránka Reddit požádala 15.12.2021 o vstup na burzu

    Polestar – celosvětově známá automobilka elektrických automobilů

    BrewDog jeden z největších britských výrobců piva uvažuje o vstupu na Londýnskou burzu formou IPO

  • Business
  • Miliardáři
  • Srovnávač brokerů
  • Škola burziána
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
Burzovnisvet.cz Business

4 způsoby personalizace marketingu v roce 2022

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
5 prosince, 2021
Chci využít příležitost a získat více informací

Spotřebitelé chtějí, abyste jim ušetřili čas tím, že je poznáte, ale také chtějí mít kontrolu nad tím, kolik toho víte.

Zákazníci nakupující online chtějí, aby jim společnosti poskytovaly personalizované nákupní zážitky, ale nechtějí mít pocit, že jsou online pronásledováni, aby tuto personalizaci dostali. Líbí se jim, když jim online prodejci poskytují užitečné návrhy nebo urychlují proces přeobjednávání. Pokud však získají pocit, že o nich společnosti vědí příliš mnoho, mohou svůj účet smazat a nakupovat jinde.

Jak mají společnosti ve světě, kde se používání souborů cookie stává pasé, najít hranici mezi pohodlím a soukromím? Existuje několik taktik, které vám pomohou odhadnout, kolik údajů shromažďovat a – což je možná důležitější – kdy a jak je používat.

1. Začněte s osobnostmi zákazníků

Vytváření zákaznických charakteristik se pro mnoho marketingových týmů stalo tak rutinním, že se na něj vykašlou a raději ušetří čas tím, že použijí dříve vytvořenou charakteristiku jiného klienta a použijí ji jako náhradní. To je chyba.

Tříminutový“Ranní burzián”!

Hned ráno budete vědět DŘÍVE NEŽ OSTATNÍ do čeho investovat.

Odebírat Ranního burziána

Nevynechávejte vývoj osobnosti. Věnujte čas tomu, abyste se jako tým cíleně ptali. Proč náš produkt oslovuje tento segment trhu, ale ne jiný? V jaké životní fázi se zákazníci nacházejí, když se zdá, že jejich zájem o to, co nabízíme, vzplane?

2. Pomocí krátkých videí vysvětlete a pozvěte

Krátká videa uspokojují touhu zákazníků po kusých informacích podávaných rychle a srozumitelně. Při tvorbě krátkých videí zvolte název, který není clickbaitový, přidejte uzavřené titulky a splňte to, co slibuje titulek.

Jedním ze způsobů, jak získat souhlas zákazníků se sběrem dat, je nabídnout vysvětlující video pro každou fázi procesu. Vaše videa by mohla odpovídat na otázky spotřebitelů: „Proč se ptáme, kde bydlíte?“ nebo „Je moje transakce kreditní kartou bezpečná?“. Uživatelé budou ochotnější spolupracovat s vaší personalizační taktikou, pokud budou mít možnost získat odpovědi na své otázky.

Možná se na vaše video nepodívají, ale když ho vidí umístěné na vašich webových stránkách, vyjadřuje jim to důvěru a ujištění.

3. Sbírejte data, aniž byste někoho znepokojovali

Lidé už nejsou zaujati vysoce specifickými informacemi, které se používají k vytváření uživatelských zkušeností. Nyní se zajímají o své soukromí. Když uživateli předložíte dialogové okno, dejte mu předem vědět, že shromážděné informace budou použity k přizpůsobení jeho nákupního zážitku. K vytvoření personalizovaného zážitku používejte krátké, jednoznačné otázky, na které spotřebitelé mohou odpovědět jednoduchým ano nebo ne.

4. Udržujte své publikum na místě řidiče

Vaši spotřebitelé se nechtějí cítit mimo kontrolu, zejména pokud jde o informace, které vám nabízejí. Jedním z největších prohřešků v online sféře je shromažďování údajů o jednotlivcích a jejich následné využití způsobem, který nezamýšleli. Nepřehlížejte rozšířené obavy ze shromažďování údajů. Dejte svému publiku najevo, že má vždy plnou kontrolu nad tím, kolik dat shromažďujete a zda tyto informace hodláte sdílet.

Používejte zjednodušené obrazovky s povolením na jedno kliknutí, abyste získali souhlas zákazníka v každém kroku procesu shromažďování informací. Tyto výzvy by měly vždy obsahovat odkaz na vaše kompletní zásady ochrany osobních údajů, ideálně zaměřený na příslušný, zvýrazněný text na dané stránce. Celkově by vaší hlavní zásadou při vývoji uživatelského rozhraní mělo být, že nikdy nedovolíte, aby vaše touha shromažďovat údaje převážila nad schopností uživatele dokončit daný úkol.

Vzhledem k tomu, že se vaše společnost snaží najít rovnováhu mezi soukromím a personalizací, bude důležité, aby každý člen vašeho vývojového týmu byl otevřený zpětné vazbě. Vaším nejlepším přítelem je takzvané pisklavé kolečko, které vás upozorní, když jste příliš dotěrní. U každého člověka, který si najde čas, aby se na vás obrátil, je vynikající šance, že desítky dalších uživatelů to cítily stejně.

Tagy: businessdatamarketingpersonalizace
Chci využít příležitost a získat více informací

Nejčtenější

2 dlouhodobé akcie, které je vhodné koupit právě nyní na medvědím trhu

21 června, 2022

2 opravdu silně podhodnocené akcie Nasdaqu, které je třeba koupit právě teď

12 června, 2022

2 akcie, u kterých dochází k významným nákupům ze strany zasvěcených osob

22 června, 2022

Recese je už na cestě? Kupte si dip! Výprodej je pro investory důležitá…

19 června, 2022
Načíst více

Příležitost

Silný volný peněžní tok Microsoftu podpoří růst akcií MSFT. Jak oho využít?

25 června, 2022

Akcie Black Rifle Coffee se mohou zotavit, jakmile se situace na trhu rozptýlí

25 června, 2022

Společnost Iron Mountain nabízí odolnost v nestabilním světě, tvrdí Barclays

25 června, 2022

Měli byste si koupit akcie Apple? Dvě klíčové otázky, které je třeba zvážit

24 června, 2022

Nadšení akcionáři vyrazili v plné síle za akciemi společnosti Teladoc Health

24 června, 2022
Bližší pohled na to, jak investovat do odvětví pizzy

Nejúspěšnější investiční nástroje na jednom místě

Reklama

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2022

      Burzovnisvet.cz © 2022

      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Všechny zprávy
        • Akcie
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Ekonomický kalendář
      • Příležitost
      • IPO Radar
      • Business
      • Miliardáři
      • Invest mentoring
      • Srovnávač brokerů
      • Škola burziána
      Odebírat Ranního burziána