Invest mentoring
Odebírat Ranního burziána
Burzovnisvet Logo
  • Zprávy / Burzy
    • Akcie
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
    • Ekonomický kalendář
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Americká společnost pro sdílení automobilů peer-to-peer způsobem podala žádost o vstup na burzu NYSE

    Americká cloudová platforma pro malé a střední podniky vstupuje na US burzu NASDAQ

    Společnost, která se zabývá podnikovým softwarem, plánuje vstoupit na burzu prostřednictvím primární nabídky akcií (IPO)

    Americká internetová diskusní aplikace pro zasílání rychlých zpráv, kde mohou uživatelé komunikovat prostřednictvím hlasu, videa i textu

    Americká internetová diskusní stránka Reddit požádala 15.12.2021 o vstup na burzu

    Polestar – celosvětově známá automobilka elektrických automobilů

    BrewDog jeden z největších britských výrobců piva uvažuje o vstupu na Londýnskou burzu formou IPO

  • Business
  • Alternativní investice
  • Miliardáři
  • Srovnávač brokerů
  • Škola burziána
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Zprávy / Burzy
    • Akcie
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
    • Ekonomický kalendář
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Americká společnost pro sdílení automobilů peer-to-peer způsobem podala žádost o vstup na burzu NYSE

    Americká cloudová platforma pro malé a střední podniky vstupuje na US burzu NASDAQ

    Společnost, která se zabývá podnikovým softwarem, plánuje vstoupit na burzu prostřednictvím primární nabídky akcií (IPO)

    Americká internetová diskusní aplikace pro zasílání rychlých zpráv, kde mohou uživatelé komunikovat prostřednictvím hlasu, videa i textu

    Americká internetová diskusní stránka Reddit požádala 15.12.2021 o vstup na burzu

    Polestar – celosvětově známá automobilka elektrických automobilů

    BrewDog jeden z největších britských výrobců piva uvažuje o vstupu na Londýnskou burzu formou IPO

  • Business
  • Alternativní investice
  • Miliardáři
  • Srovnávač brokerů
  • Škola burziána
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo
Žádný výsledek
Zobrazit všechny výsledky
Burzovnisvet.cz Business

Pracuji jen dvě hodiny denně: 24letá dívka, která vydělává 8 000 USD měsíčně

David Škvára Autor: David Škvára
5 června, 2022

Zdroj: Getty Images

Chci využít příležitost a získat více informací

Stejně jako miliony Američanů jsem se během pandemie ocitl bez práce. Nejprve jsem byla propuštěna z práce servírky. Pak jsem začala pracovat sama na sebe jako online fitness trenérka, ale provoz firmy vyžadoval desetihodinovou pracovní dobu a vydělávala jsem jen 1000 až 2000 dolarů měsíčně.

Zdroj: Pexels

V červenci 2021 jsem se tedy rozhodla pro obrat. Využil jsem svých podnikatelských zkušeností a začal používat své účty na TikToku a Instagramu k prodeji nástrojů pro budování bohatství a online programů.

Do října se podnikání rozjelo a počet mých sledujících na TikToku se rozrostl na více než 40 000 sledujících. Od té doby vydělávám měsíčně asi 8 000 dolarů pasivního příjmu díky provizím z mých partnerských příspěvků, včetně těch, které jsou několik měsíců staré, a pravidelnému odběru mých vzdělávacích programů. Příjemné je, že nyní pracuji jen dvě hodiny denně, většinou zveřejňuji příspěvky na sociálních sítích.

Když se mě lidé ptají, jak si mohou vytvořit firmu generující pasivní příjem, říkám jim, že zpočátku je to hodně těžké práce, ale z dlouhodobého hlediska se to vyplatí.

Tady je moje nejlepší rada:

Tříminutový“Ranní burzián”!

Hned ráno budete vědět DŘÍVE NEŽ OSTATNÍ do čeho investovat.

Odebírat Ranního burziána
  • Automatizujte své podnikání
    Chcete-li dosahovat pasivního příjmu, nastavte na začátku svého podnikání automatické systémy. Ušetříte tak spoustu času, protože vaše nejdůležitější úkoly budou probíhat na autopilota.

Vytvořte produkt, který vyžaduje jen omezenou údržbu

Svou podnikatelskou cestu jsem začal jako osobní trenér. Zjistil jsem však, že prodávat službu individuálního trenéra znamená, že budu vždy vyměňovat svůj čas za peníze. Chcete-li dosahovat pasivního příjmu, musíte nabízet produkt, který nevyžaduje tolik energie při jeho vytváření a poskytování.

Tím, že jsem se stal affiliate marketérem, jsem tento problém vyřešil; v současné době prodávám produkty a služby jiných značek, které nemusím sám dodávat.

Cílem je jednou vytvořit produkt a prodávat ho po dlouhou dobu s omezenou údržbou. Několik příkladů: digitální kurzy, předplatné pro online komunity a aplikace.

Zdroj: Gettyimages

Automatické generování prodejních trychtýřů

„Prodejní trychtýř“ je proces, který zákazník zažije, než provede nákup.

V mém podnikání mě zákazníci najdou na sociálních sítích a pak jsou protlačeni mým prodejním trychtýřem: Poté se přihlásí do mého e-mailového seznamu a tam jsou jim zasílány nabídky produktů.

Na svých webových stránkách mám zavedený systém, který vytváří prodejní trychtýř za mě; zákazníci jsou automaticky přidáni do mého e-mailového seznamu a seznámeni s produkty, aniž bych musel cokoli dělat.

Používám platformu ClickFunnels, ale existují i další skvělé možnosti, například Builderall nebo Systeme.

Nastavení automatického e-mailového respondéru

„Pravidlo sedmi“ je jedním z nejstarších pravidel v marketingu. Vychází z výzkumu Dr. Jeffreyho Lanta a říká, že potenciálního zákazníka musíte kontaktovat sedmkrát během 18 měsíců, než je připraven produkt koupit.

V dnešní době, kdy je tolik online reklam, však možná budete muset potenciální zákazníky kontaktovat ještě častěji, abyste dosáhli prodeje. Používám Aweber k automatickému zasílání denních kontrolních e-mailů potenciálním zákazníkům, kteří si můj produkt nezakoupili, dokud si ho nekoupí nebo se z odběru neodhlásí.

Viděl jsem, že jiní majitelé firem používají k zasílání automatických e-mailů GetResponse a Mailchimp.

  1. Nesnažte se znovu vynalézat kolo
    Vidím, že spousta lidí se příliš snaží zcela znovu vynalézt kolo s příspěvky na sociálních sítích, aby se jejich firma dostala do centra pozornosti.

Ale poté, co jsem získal 109 100 sledujících na TikToku, jsem se naučil, že klíčem k virálnímu šíření a rozšiřování publika je studovat, co funguje u ostatních. Jistě, chcete být originální, ale měli byste zveřejňovat obsah, který už lidi zajímá.

Použijte tento postup k tomu, abyste příspěvky na sociálních sítích obohatili o vlastní prvky:

Zdroj: Pexels

Studujte, o čem mluví ostatní lidé ve vašem oboru. Pokud například prodáváte wellness produkty, existuje nějaká konkrétní konverzace, která se v oblasti wellness odehrává a kterou byste mohli doplnit, nebo otázky, které lidé neustále kladou v sekci komentářů a na které byste mohli odpovědět? Využijte tyto poznatky k tomu, abyste si upřesnili své sdělení nebo to, jaké informace a rady budete sdílet.

Věnujte pozornost používaným formátům. Zveřejňují vaši úspěšní konkurenti hodně mluvených příběhů, nebo hodně tanců překrytých radami v podobě textu na obrazovce? Jsou jejich titulky dlouhé, nebo obsah příspěvku mluví sám za sebe? Všímejte si, jaké formáty mají ohlas, a vymýšlejte způsoby, jak byste mohli udělat něco podobného.

Zaměřte se na hashtagy a zvuky, které zaujmou. Uložte si zvuky a hashtagy, které vidíte napříč platformou, na které pracujete. Přidejte tyto prvky do zamýšleného formátu, aby se vaše sdělení dostalo k co největšímu počtu lidí.
Abych měl přehled o trendech, pravidelně sleduji marketingovou tvůrkyni TikToku @secretsocialari, která sdílí své strategie, jak se stát virální a vybudovat si angažované publikum.

  1. Zaměřte se na řešení problému
    Hlavním cílem každého podnikání je prodat produkt nebo službu. Ale nakonec nikoho nezajímá, co prodáváte – lidi zajímají jejich vlastní cíle, jejich vlastní sny a jejich vlastní problémy.

Svůj produkt chcete nepřímo prodávat tak, abyste zdůraznili, jak může pomoci uspokojit potřeby vašeho publika nebo mu pomoci dosáhnout nějakého cíle.

  1. Chcete-li prodávat svému publiku, navažte s ním přímý kontakt
    Jednotlivé příspěvky na Instagramu nebo TikToku jsou skvělé pro poskytnutí hodnoty a pobavení vašeho publika, ale je téměř nemožné, aby vás vaše publikum prostřednictvím těchto kurátorských příspěvků poznalo.

Důležité je mít se svým publikem kontakt. Když lidé poznají, kdo jste, začnou důvěřovat tomu, co říkáte a co prodáváte, což povede k většímu počtu prodejů.

Já se se svým publikem spojuji přímo tím, že odpovídám na jejich komentáře a zprávy nebo se živě zapojuji na Instagramu a TikToku. To mi dává šanci vybudovat si s nimi osobní vztah prostřednictvím skutečné konverzace zpět.

  1. Vybírejte si, co propagujete
    Pokud plánujete začít podnikat v affiliate marketingu, doporučuji hledat hlavně tyto věci:

Vysokou gravitaci: Gravitace znamená počet lidí, kteří produkt aktivně propagují. Pokud je toto číslo vysoké, víte, že je produkt dobrý.
Nízká míra vrácení peněz: Pokud má produkt vysokou míru vrácení peněz, znamená to, že s ním bylo hodně lidí nespokojeno, takže se jim chcete vyhnout. Propagace produktů s vysokým počtem vrácených peněz může snížit důvěru vašeho publika ve vás.
Opakující se předplatné: Tyto typy produktů jsou nejlepší k propagaci, protože každý měsíc obdržíte výplatu provize pokaždé, když si předplatitel obnoví předplatné.
Pozitivní recenze: Než se rozhodnu propagovat partnerské programy, které si prohlížím, vždy si vygooglím jejich recenze. Chci se ujistit, že jde o široce oblíbený produkt.
Prodávám také produkty, které se mi osobně líbily, jako například online kurz, který jsem použil při zahájení svého podnikání.

Související:

  1. Společnosti Meta Platforms a Snap pravděpodobně nedopadnou jako Twitter
  2. Jak napsat scénář pracovního pohovoru, který bude působit autenticky
  3. Investování může být někdy kruté, ale nevzdávejte to teď
  4. Investiční selhání: Tyto 3 trapně špatné kroky už nikdy nechci opakovat
Chci využít příležitost a získat více informací

Nejčtenější

Akcie, které v budoucnosti mohou vzrůst klidně až 10x (a to bezpečně)

12 srpna, 2022

2 růstové akcie s potenciálem násobného růstu do roku 2025, které nyní koupit

9 srpna, 2022

2 nejlepší akcie s cenou pod 15 dolarů, které je třeba nyní koupit

7 srpna, 2022

2 kvalitní akcie, které je třeba nyní koupit pro ziskový rok 2023

14 srpna, 2022
Načíst více

Příležitost

Nikola zažívá růst akcií na pozadí nejasných spekulací o převzetí

14 srpna, 2022

Apple: Nová zlatá éra založená na peněžních tocích, které mění pravidla hry

14 srpna, 2022

AT&T: inflace a dividendy, to jsou základy tohoto komunikačního giganta

14 srpna, 2022

Soros sází na velké technologické společnosti Amazon, Google a Teslu

14 srpna, 2022

2 extrémně růstové akcie, které byste určitě měli mít na očích v srpnu 2022

14 srpna, 2022
Bližší pohled na to, jak investovat do odvětví pizzy

Nejúspěšnější investiční nástroje na jednom místě

Reklama

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2022

      Burzovnisvet.cz © 2022

      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Všechny zprávy
        • Akcie
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Ekonomický kalendář
      • Příležitost
      • IPO Radar
      • Business
      • Alternativní investice
      • Miliardáři
      • Invest mentoring
      • Srovnávač brokerů
      • Škola burziána
      Odebírat Ranního burziána