Ecmoho je online tržiště pro nemedicínské wellness produkty. Společnost podala návrh ke komisi pro cenné papíry (SEC) s cílem získat 150 milionů dolarů v počáteční veřejné nabídce (IPO) v USA.

Ecmoho vstoupí na burzu NASDAQ pod symbolem „MOHO“. Prozatím jsou upisovatelé akcií UBS Investment Bank a CICC. Přesný počet akcií, které společnost se sídlem v Šanghaji plánuje nabídnout, a cena za akcii nebylo doposud zveřejněno.

MOHO, platforma elektronického obchodování, která byla spuštěna v roce 2011, má podle svých webových stránek více než 150 exkluzivních distribucí nebo online partnerství se značkami, jako je Unilever a Peking Tong Ren Tang. Také vyvíjí a vyrábí doplňky a provozuje postnatální pečovatelské středisko. Společnost Ecmoho uvedla, že výnosy z jejího úpisu použije k dalšímu rozšíření nabídky produktů a služeb, k splácení některých krátkodobých půjček, získání finančních prostředků a investic.

Společnost, která prohlašuje, že v roce 2018 zaujímá první místo v čínském nelékařském integrovaném řešení zdraví a wellness z hlediska příjmů, uvedla, že pochází od partnerů přibližně 5 000 SKU kvalitních produktů. Rovněž vyvinula integrovanou platformu pro správu a péči o zdraví rodiny, která svým zákazníkům nabízí plány řízení zdravé výživy připravené lékaři a odborníky na výživu. „Za více než sedm let provozu jsme vybudovali ekosystém, ve kterém jsou čínským spotřebitelům poskytována přizpůsobená zdravotní a wellness řešení, která zahrnují kvalitní produkty a důvěryhodný obsah,“ uvedla společnost.

Čistý příjem společnosti Ecmoho vzrostl o 102,6% z 98,2 milionů USD v roce 2017 na 199 milionů USD v roce 2018 a o 111,9% ze 71,4 milionů USD v prvních šesti měsících roku 2018 na 151,3 milionů USD v prvních šesti měsících roku 2019.