Podle JPMorgan softwarová společnost Porch Group vyniká svou strategií business-to-business v oblasti služeb pro domácnosti a pojištění.
Analytik Cory Carpenter zahájil pokrytí Porch Group s ratingem overweight a v pondělní zprávě uvedl, že se společnost zabývající se službami pro domácnosti odlišuje.
„Zatímco většina platforem pro služby pro domácnosti a InsurTech je DTC, PRCH má jedinečnou B2B go-to-market strategii,“ napsal Carpenter. „PRCH poskytuje software/služby více než 25 tisícům společností poskytujících služby pro domácnosti, což přináší příjmy z předplatného s vysokou marží, přístup na začátku s nízkými CAC a vlastní data.“
JPMorgan rovněž vydala cílovou cenu 8 USD, což znamená téměř 80% nárůst oproti páteční zavírací ceně společnosti.

Analytik se domnívá, že Porch Group bude nadále rozšiřovat svůj celkový oslovitelný trh přidáváním nových služeb, částečně prostřednictvím akvizic. V současné době společnost nabízí služby pro domácnosti a pojistné produkty, které oslovují celkový oslovitelný trh v USA v hodnotě 320 miliard USD. 65 % nákupů domů se uskutečňuje prostřednictvím této platformy, uvádí se v poznámce.
Tato expanze by mohla společnosti Porch pomoci dosáhnout ziskovosti do roku 2023 a zajistit jí více než 30% růst tržeb.
„Domníváme se, že B2B strategie společnosti PRCH je diferencovaná a má dobrou pozici pro udržitelný více než 30% růst, a to i na náročnějším realitním trhu, přičemž zisk se ve 2H23 dostane do kladných čísel,“ napsal.
Akcie Porch Group se v pondělním předobchodním období nezměnily.