Mobilní platforma Pinduoduo nabízí komplexní výběr atraktivního zboží, nabízí dynamické interaktivní nakupování, a pracuje se zpětnou reflexí hodnocení prodejců pomocí využití zkušeností sociální sítě jako účinného nástroj pro rating prodejců, zboží a služeb a také jako marketingového nástroje. Díky úspěchu takto koncipovaného business modelu je Pinduoduo rychle se rozšiřující značkou v oblasti e-commerce a značka je obecně vnímána s respektem a patří mezi ty, které obchodníci i kupující rozlišují a znají.
Společnost Pinduoduo plánuje prodat zhruba 85,6 milionu amerických depozitních akcií v počáteční veřejné nabídce (IPO) v cenovém rozpětí od 16 do 19 dolarů, jak bylo uvedeno v pondělí.
Pinduoduo je jedním z předních čínských e-commerce providerů, na základě statistik GMV a počtu celkových objednávek. GMV v roce 2017 a v prvním čtvrtletí roku 2018 dosáhlo 141,2 miliardy RMB, respektive 66,2 miliardy RMB (10,6 miliardy USD). V roce 2017 a prvním čtvrtletí roku 2018 dosáhl počet celkových objednávek na mobilní platformě Pinduoduo hodnoty 4,3 miliardy a 1,7 miliardy.
Firma na své platformě představila inovativní model „týmového nakupování“. Kupující se může připojit k platformě a vytvořit zde tzv. nákupní tým, nebo prostřednictvím oblíbených sociálních sítí, jako je Weixin a QQ, kde sdílí informace o produktech a prezentuje svá doporučení, případně zde vytváří nákupní skupiny prostřednictvím výzev, pozvání a odkazů pro své přátele, rodinu a virální okruhy a jako protislužbu získává atraktivnější ceny dostupné v rámci možnosti nákupu týmu. Tento model resultuje V nový model virálního nakupování, který de facto nemá omezení stran potenciálních zákazníků a sám o sobě generuje marketingové kampaně. Model vede k exponenciálnímu růstu kupní základny. V období končícím 31. prosince 2017 a 31. března 2018 byl počet aktivních kupujících dosáhl 245 milionů a 295 milionů.
Více informaci v IPO prospektu
Zdroj: REUTERS, SEC
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky