Společnost Lovesac zaznamenala v prvním fiskálním čtvrtletí vyšší tržby, protože lákala kupující na propagační kampaně.
Za tři měsíce končící 30. dubna vykázala značka bytových doplňků ztrátu 4,2 milionu USD, tj. 28 centů na akcii, zatímco o rok dříve měla zisk 1,9 milionu USD, tj. 12 centů na akcii. Analytici oslovení společností FactSet očekávali ztrátu ve výši 42 centů na akcii.
Tržby vzrostly o 9,1 % na 141,2 milionu USD. Analytici oslovení společností FactSet očekávali tržby ve výši 133,7 milionu USD.
Srovnatelné tržby, které se očišťují od vlivu otevírání a zavírání obchodů, vzrostly o 15,1 %, k čemuž přispěl růst online prodejů o 28,7 %. Společnost uvedla, že růst tržeb podpořily propagační kampaně.
Celkové zásoby zboží se k 30. dubnu snížily na 106,8 milionu USD, zatímco před rokem činily 123,0 milionu USD.
Akcie v předobchodní fázi vzrostly o 6 % na 26,00 USD.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky