Franšízing byl dlouho považován za vstupní bránu do střední třídy, ale nedávné problémy společnosti Burgerim vyvolaly otázky, zda franšízanti potřebují větší ochranu ve svých smlouvách s franšízory. Bidenova administrativa a několik státních zákonodárných sborů navrhlo omezení pravomocí franšízantů, zatímco Federální obchodní komise se široce zabývá praktikami v odvětví, včetně zveřejňování informací a otázek, jako je jednostranná změna podmínek smlouvy s franšízantem ze strany franšízantů. Franšízing stále roste a v loňském roce zaměstnával v USA 805 436 franšíz 8,4 milionu lidí. Vzhledem k agresivní internetové reklamě a síti zprostředkovatelů třetích stran, kteří tlačí potenciální franšízanty ke koupi více franšíz najednou, však existuje riziko, že příslib franšízingu neodpovídá realitě.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky