Americká Federální obchodní komise podala stížnost na společnost H&R Block za údajné mazání daňových údajů spotřebitelů a jejich klamání pomocí “klamavých” marketingových taktik. FTC obvinila společnost zabývající se přípravou daní z toho, že inzerovala produkty jako “bezplatné”, zatímco mnoha spotřebitelům ukládala poplatky. Reklamy společnosti H&R Block, které zdůrazňovaly bezplatné vyplňování daňových přiznání, dostatečně neobjasňovaly podmínky, což vyvolávalo u zákazníků zmatek. Podle FTC společnost často měnila definici “jednoduchého přiznání”, což u spotřebitelů vyvolávalo frustraci. Komise zdůraznila, že online produkty společnosti H&R Block byly navrženy tak, aby nutily zákazníky platit více. Samuel Levine z Úřadu pro ochranu spotřebitelů FTC kritizoval taktiku společnosti. Společnost H&R Block na obvinění dosud nereagovala.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky