Společnost Domino’s Pizza překonala očekávání ohledně čtvrtletních tržeb ve stejných prodejnách díky přepracovanému věrnostnímu programu a partnerství se službou Uber Eats. Společnost vykázala 2,8% nárůst tržeb ve stejných prodejnách v USA, čímž překonala odhady analytiků ve výši 2,2 %. Přidání rozvozu zboží třetí stranou prostřednictvím Uber Eats pomohlo společnosti Domino’s přilákat nové zákazníky a rozšířit svůj podíl na trhu. Výzkumná společnost M Science uvedla, že Domino’s již v prosinci zaujímalo 19% podíl na trhu mezi řetězci pizzerií na platformě Uber Eats. Mezinárodní růst tržeb společnosti ve stejných prodejnách ve výši 0,1 % však zaostal za odhady, které se pohybovaly kolem 3 %. Navzdory vyšším mzdovým sazbám a nákladům souvisejícím s obnovou věrnostního programu vykázala společnost Domino’s čtvrtletní zisk na akcii ve výši 4,48 USD, čímž překonala odhady analytiků ve výši 4,38 USD. Společnost rovněž oznámila 25% zvýšení čtvrtletní dividendy a plán zpětného odkupu akcií v hodnotě 1 miliardy USD. Akcie Domino’s Pizza v předobchodní fázi po zveřejnění pozitivních výsledků vzrostly o téměř 6 %.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky