Během nedělního Super Bowlu budou v centru pozornosti celebrity a odlehčené reklamy, zatímco firemní inzerenti se budou vyhýbat propagaci sociálních témat. Značky jsou opatrné, aby nepůsobily politicky a zároveň se snažily oslovit všechny spotřebitele. Budweiser, který je známý svými sociálně uvědomělými reklamami, bude místo toho představovat ikonické koně Clydesdale. Značky, které cílí na mladší demografickou skupinu, by se mohly inspirovat románkem na sociálních sítích mezi Taylor Swift a Travisem Kelcem z Kansas City Chiefs. Přítomnost Swiftové zvýšila sledovanost a mohla by prospět značkám, které investují miliony do reklam na Super Bowl. Dalším letošním trendem je obsazení reklamních spotů slavnými osobnostmi, jako je například reklama Bud Light s džinem Bud Light. Společnost Google mezitím zdůrazní své schopnosti umělé inteligence a předvede slepce, který pomocí umělé inteligence pořizuje selfie. V rámci tohoto trendu oznámily reklamy pro Super Bowl dvě neziskové organizace: Nadace pro boj proti antisemitismu, kterou založil majitel New England Patriots Robert Kraft, a organizace Lidé za etické zacházení se zvířaty
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky