Společnost AT&T resetovala přístupové kódy 7,6 milionu stávajících zákazníků v důsledku úniku dat, který vedl k úniku jejich osobních údajů na temný web. Únik, ke kterému došlo před dvěma týdny, se týká také údajů více než 65 milionů bývalých majitelů účtů. Uniklé informace zahrnují jména a čísla sociálního zabezpečení z roku 2019 nebo starší. Původ narušení je zatím nejasný. Interní prověrka společnosti AT&T nenalezla důkazy o neoprávněném přístupu, který by vedl k exfiltraci dat, ale společnost provádí důkladné vyšetřování s pomocí odborníků na kybernetickou bezpečnost. Společnost AT&T informovala postižené zákazníky a nabízí služby sledování kreditu, aby zmírnila případné následky. Telekomunikační společnost ujišťuje, že narušení nemělo významný dopad na její provozní schopnosti. Kromě tohoto bezpečnostního problému společnost AT&T nedávno zaznamenala výpadek sítě, kvůli kterému byli zákazníci několik hodin bez mobilních služeb. Společnost se za výpadek omluvila a připsala ho nesprávnému postupu při rozšiřování sítě.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky