Očekává se, že společnost McDonald’s již čtvrté čtvrtletí po sobě vykáže pokles růstu tržeb, protože spotřebitelé s nízkými příjmy stále váhají, zda se stravovat mimo domov. Řetězec rychlého občerstvení nabízí cenově výhodná menu, jako je například Dollar Menu, aby přilákal zákazníky, kteří si uvědomují svůj rozpočet. Podobně i řetězce Wendy’s a Taco Bell zavedly zvýhodněná menu. Analytici se domnívají, že zlevňování by mohlo být trendem pro stravovací zařízení po celý rok. Návštěvnost McDonald’s a dalších řetězců rychlého občerstvení zaznamenala v prvním čtvrtletí mírný nárůst, ale společnost se stále potýká s problémy v segmentu mezinárodních rozvojových licencovaných trhů, zejména kvůli izraelsko-hamaskému konfliktu a slabé poptávce v Číně. Společnost McDonald’s zveřejní své výsledky za první čtvrtletí v úterý, přičemž později v tomto týdnu oznámí své hospodářské výsledky i další řetězce restaurací, jako například Starbucks a Yum Brands.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky