Společnost Spotify vykázala za první čtvrtletí nižší počet aktivních uživatelů, než se očekávalo, protože se zaměřila spíše na zvýšení zisku než na zvýšení marketingových aktivit s cílem přilákat více posluchačů. Přestože počet uživatelů vzrostl o 19 %, nedosáhl odhadů společnosti Spotify ani předpovědí analytiků. Společnost rovněž předpokládala, že počet MAU za aktuální čtvrtletí bude nižší než odhady. Počet prémiových předplatitelů, kteří se na příjmech Spotify podílejí největší měrou, však v souladu s očekáváním vzrostl o 14 %. Společnost Spotify snižuje náklady, včetně propouštění a snižování rozpočtu na marketing, aby zvýšila marže a zisky. Hrubé marže se za čtvrtletí zlepšily na 27,6 % z 25,2 %, k čemuž přispěly vyšší zisky v oblasti podcastů. Společnost také poprvé za čtvrtletí dosáhla hrubého zisku přes 1 mld. Společnost Spotify očekává další zlepšení hrubé marže na 28,1 % v aktuálním čtvrtletí. Čtvrtletní tržby se vyšplhaly o 20 % na 3,64 miliardy eur (3,89 miliardy Kč), čímž překonaly odhady. Pro aktuální čtvrtletí společnost očekává tržby ve výši 3,8 miliardy eur, což je více, než se očekávalo.
Společnost Spotify vykázala za první čtvrtletí nižší počet aktivních uživatelů, než se očekávalo, protože se zaměřila spíše na zvýšení zisku než na zvýšení marketingových aktivit s cílem přilákat více posluchačů. Přestože počet uživatelů vzrostl o 19 %, nedosáhl odhadů společnosti Spotify ani předpovědí analytiků. Společnost rovněž předpokládala, že počet MAU za aktuální čtvrtletí bude nižší než odhady. Počet prémiových předplatitelů, kteří se na příjmech Spotify podílejí největší měrou, však v souladu s očekáváním vzrostl o 14 %. Společnost Spotify snižuje náklady, včetně propouštění a snižování rozpočtu na marketing, aby zvýšila marže a zisky. Hrubé marže se za čtvrtletí zlepšily na 27,6 % z 25,2 %, k čemuž přispěly vyšší zisky v oblasti podcastů. Společnost také poprvé za čtvrtletí dosáhla hrubého zisku přes 1 mld. Společnost Spotify očekává další zlepšení hrubé marže na 28,1 % v aktuálním čtvrtletí. Čtvrtletní tržby se vyšplhaly o 20 % na 3,64 miliardy eur , čímž překonaly odhady. Pro aktuální čtvrtletí společnost očekává tržby ve výši 3,8 miliardy eur, což je více, než se očekávalo.