Kimberly-Clark, mateřská společnost oblíbených značek, jako jsou Kleenex a Huggies, zvýšila své roční odhady tržeb a zisku poté, co v prvním čtvrtletí roku 2022 překonala očekávání. Společnost svůj úspěch přičítá vyšší cenové politice a silné poptávce po svých prémiových výrobcích osobní hygieny a domácnosti v Severní Americe. Společnost Kimberly-Clark vykázala během čtvrtletí 1% nárůst celkových objemů a 4% růst cen při minimálním poklesu cen ze strany spotřebitelů. Tento trend odráží širší podmínky na trhu, protože i další společnosti vyrábějící spotřební zboží, jako je Procter & Gamble, zaznamenávají vyšší poptávku po svých prémiových výrobcích. Čtvrtletní čisté tržby společnosti dosáhly 5,15 miliardy dolarů a překonaly očekávání analytiků ve výši 5,09 miliardy dolarů. Společnost Kimberly-Clark plánuje reorganizaci svého podnikání do tří jednotek s cílem zefektivnit provoz a snížit náklady. Společnost nyní očekává pro rok 2024 organický růst tržeb ve středním až jednociferném procentuálním vyjádření oproti předchozí prognóze nízkého až středního jednociferného růstu. Rovněž předpokládá, že upravený zisk poroste na bázi konstantní měny tempem v řádu desítek procent, oproti předchozímu očekávání vysokého jednociferného růstu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky