Společnost PepsiCo překonala očekávání Wall Street ohledně tržeb za první čtvrtletí díky silné poptávce po džusech Tropicana a Cheetos na mezinárodních trzích. Přestože se společnost potýkala se zpomalením na svém hlavním trhu, tedy ve Spojených státech, její mezinárodní aktivity, které tvořily 40 % jejích fiskálních příjmů v roce 2023, zůstaly odolné. Spotřeba chipsů Lays a výrobků 7UP společnosti PepsiCo pomohla kompenzovat dopad zvýšení cen v USA, protože lepkavá inflace přiměla zákazníky k opatrnosti při utrácení. Ve čtvrtletí končícím 23. března společnost PepsiCo zaznamenala 5% nárůst průměrných cen, zatímco organický objem se snížil o 2 %. Čisté tržby vzrostly na 18,25 miliardy USD, čímž překonaly odhady analytiků ve výši 18,07 miliardy USD. Tyto pozitivní výsledky naznačují, že spotřebitelé i přes ekonomické problémy nadále utrácejí za výrobky společnosti PepsiCo.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky