Společnost Walmart představila novou značku potravin pod vlastní značkou nazvanou “bettergoods” a snaží se tak rozšířit svou nabídku v rostoucí konkurenci konkurenčních maloobchodních prodejců. Největší světový maloobchodník bude nabízet řadu potravin v 50 kategoriích, včetně mléčných výrobků, občerstvení, nápojů, těstovin, polévek, kávy a čokolády. Cena většiny výrobků bude nižší než 5 dolarů, přičemž 70 % z 300 položek bude pod hranicí 5 dolarů. Značka bude zahrnovat cenově dostupné varianty, jako je horké medové koření za méně než 3 dolary, polévky ve sklenicích za méně než 4 dolary a italské bronzové krájené těstoviny v ceně 1,97 dolaru. Walmart také zařadil zdravější potraviny rostlinného původu, například nemléčný mražený dezert z ovesného mléka s cenou 3,44 USD za půllitr. Senior viceprezident společnosti pro privátní značky, potraviny a spotřební zboží uvedl, že poptávka zákazníků po dostupných cenách a zároveň po vyšším zážitku z jídla podnítila historicky nejrychlejší vývoj produktů a uvedení značky na trh ze strany maloobchodního řetězce. Společnosti Kroger a Target rovněž rozšiřují své řady potravin privátních značek, přičemž Kroger plánuje přidat více než 800 položek a Target stovky položek do svých značek.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky