Společnost Domino’s Pizza v prvním čtvrtletí roku 2024 překonala očekávání analytiků ohledně zisku, což vedlo k 4% nárůstu ceny jejích akcií. Společnost vykázala upravený zisk na akcii (EPS) ve výši 3,58 USD, čímž překonala konsensuální odhad o 0,19 USD. Tržby se shodovaly s odhady analytiků na úrovni 1,08 miliardy USD, což naznačuje stabilitu finančních výsledků společnosti.
Společnost Domino’s přičítá pozitivní výsledek hospodaření své strategii “Hungry for MORE” a také přepracovanému věrnostnímu programu Domino’s Rewards. Tyto iniciativy přispěly k výraznému růstu tržeb ve stejných prodejnách a ziskovosti. Během čtvrtletí došlo na americkém trhu k 5,6% nárůstu tržeb ve stejných prodejnách, zatímco mezinárodní růst (bez vlivu zahraničních měn) byl skromnější a činil 0,9 %.
Společnost rovněž vykázala 5,9% nárůst tržeb ve srovnání s prvním čtvrtletím předchozího roku. K tomuto růstu přispěly především vyšší tržby dodavatelského řetězce a licenční poplatky a poplatky za franšízy v USA. Kromě toho vzrostly příjmy z provozní činnosti společnosti Domino o 18,6 % (resp. o 19,4 % po očištění o směnné kurzy), což vedlo k meziročnímu nárůstu čistého zisku o 20,1 %.
Investoři reagovali na lepší výsledky pozitivně, což způsobilo, že cena akcií Domino’s vzrostla o 4 %. Společnost tento úspěch přičítá vyšším franšízovým poplatkům a provizím v USA, lepším hrubým maržím v rámci dodavatelského řetězce a nižším nákladům na potraviny. I přes tyto úspěchy se Domino’s nadále zaměřuje na ziskovost franšízantů a růst prodejen. Společnost usiluje o více než 7% roční globální růst maloobchodních tržeb, více než 1100 ročních globálních čistých prodejen a více než 8% roční růst příjmů z provozu. Prioritou je také expanze do nových prodejních kanálů, jako je Uber Eats.
Společnost Domino’s Pizza v prvním čtvrtletí roku 2024 překonala očekávání analytiků ohledně zisku, což vedlo k 4% nárůstu ceny jejích akcií. Společnost vykázala upravený zisk na akcii ve výši 3,58 USD, čímž překonala konsensuální odhad o 0,19 USD. Tržby se shodovaly s odhady analytiků na úrovni 1,08 miliardy USD, což naznačuje stabilitu finančních výsledků společnosti.
Společnost Domino’s přičítá pozitivní výsledek hospodaření své strategii “Hungry for MORE” a také přepracovanému věrnostnímu programu Domino’s Rewards. Tyto iniciativy přispěly k výraznému růstu tržeb ve stejných prodejnách a ziskovosti. Během čtvrtletí došlo na americkém trhu k 5,6% nárůstu tržeb ve stejných prodejnách, zatímco mezinárodní růst byl skromnější a činil 0,9 %.
Společnost rovněž vykázala 5,9% nárůst tržeb ve srovnání s prvním čtvrtletím předchozího roku. K tomuto růstu přispěly především vyšší tržby dodavatelského řetězce a licenční poplatky a poplatky za franšízy v USA. Kromě toho vzrostly příjmy z provozní činnosti společnosti Domino o 18,6 % , což vedlo k meziročnímu nárůstu čistého zisku o 20,1 %.
Investoři reagovali na lepší výsledky pozitivně, což způsobilo, že cena akcií Domino’s vzrostla o 4 %. Společnost tento úspěch přičítá vyšším franšízovým poplatkům a provizím v USA, lepším hrubým maržím v rámci dodavatelského řetězce a nižším nákladům na potraviny. I přes tyto úspěchy se Domino’s nadále zaměřuje na ziskovost franšízantů a růst prodejen. Společnost usiluje o více než 7% roční globální růst maloobchodních tržeb, více než 1100 ročních globálních čistých prodejen a více než 8% roční růst příjmů z provozu. Prioritou je také expanze do nových prodejních kanálů, jako je Uber Eats.