Meta Platforms zaznamenala 27% nárůst tržeb z reklam v prvním čtvrtletí, což značně přispělo k jejímu růstu zisku o 114 %
UiPath ukázal fenomenální růst s 22% nárůstem opakujících se ročních příjmů, a nyní dosahuje ziskovosti díky širokému využití AI ve svých službách
Procore, se zaměřením na digitalizaci stavebnictví, vykázalo 26% nárůst tržeb, a s rostoucím přijetím jeho řešení, se blíží k ziskovosti
MercadoLibre, „Amazon Latinské Ameriky,“ vykázala 36% růst tržeb a zlepšení marže zisku, čímž potvrzuje svou pozici jako silného hráče na trhu
Staré přísloví říká: „Prodej v květnu a jdi pryč.“ Tato strategie spočívá v prodeji akcií na konci dubna a následném nákupu na začátku října nebo listopadu. Tato strategie má sice své opodstatnění, ale neplatí, když trh od začátku roku do konce dubna roste, alespoň z pohledu zpětného testu.
Každý rok přináší nové scénáře a při takovém množství obchodů na trhu si nemyslím, že je tato strategie moudrá, zvláště když uvážíme těchto pět akcií, které nyní vypadají jako vynikající nákupy.
Meta Platforms Společnost Meta Platforms (META) provozuje Facebook, Instagram, Threads, WhatsApp a Messenger. Jejím hlavním předmětem podnikání je reklama, i když pracuje s umělou inteligencí a dalšími produkty virtuální a smíšené reality, které mohou uživatele přivést do metaverza. Meta využívá generativní umělou inteligenci ke zlepšení své reklamy, protože tento nástroj umožňuje inzerentům přizpůsobit své reklamy konkrétněji divákovi.
I když produkty divize Reality Labs společnosti nepomáhají, jsou zajímavé – ale ne tak zajímavé jako růst reklamy společnosti Meta. V prvním čtvrtletí vzrostly příjmy společnosti Meta z reklamy meziročně o 27 % na 35,6 miliardy dolarů. To představovalo významnou část z celkových příjmů společnosti Meta ve výši 36,5 miliardy dolarů a hrálo velkou roli v tom, že zisk na akcii (EPS) společnosti Meta vzrostl o 114 % na 4,71 dolaru.
Navzdory tomu se zvýšeným výdajům společnosti Meta dostalo velké pozornosti, což způsobilo pokles akcií po dosažení zisku. Na těchto úrovních se akcie obchodující za 22násobek forwardového zisku jeví jako velmi výhodná koupě.
UiPath Společnost UiPath (PATH) vyrábí software pro automatizaci robotických procesů (RPA), který umožňuje svým uživatelům automatizovat opakující se úkoly. V kombinaci s výkonem umělé inteligence se tak rozšiřuje počet úkolů, které může platforma automatizovat, což zvyšuje její užitečnost.
Společnost UiPath rostla ve svém čtvrtém fiskálním čtvrtletí roku 2024 (skončilo 31. ledna) fenomenálním tempem, přičemž roční opakující se příjmy meziročně vzrostly o 22 % na 1,46 miliardy dolarů. Překračuje také hranici ziskovosti, přičemž čtvrté čtvrtletí se stalo jejím prvním veřejným čtvrtletím ziskovosti podle obecně uznávaných účetních zásad (GAAP).
Očekává se, že celosvětová tržní příležitost softwaru RPA poroste v letech 2023 až 2030 téměř 40% složeným ročním tempem a dosáhne velikosti trhu téměř 31 miliard USD. Společnost UiPath je klíčovým hráčem v této oblasti a je připravena tento růst využít, což z ní nyní činí fantastickou investici.
Procore Stavebnictví již dlouho postrádá jakýkoli smysl pro digitalizaci. To proto, že internetová infrastruktura nebyla dostatečně výkonná, aby dosáhla na odloučená pracoviště. To už dnes neplatí a software pro řízení stavebnictví, jako je Procore Technologies (PCOR), zaznamenává silnou poptávku.
Procore vytváří jediný bod pravdy pro všechny zúčastněné strany stavebního projektu. To pomáhá snižovat náklady na přepracování a dává manažerům lepší přehled o tom, jak projekt probíhá.
Společnost Procore zaznamenala vysokou poptávku po svém softwaru a její tržby v prvním čtvrtletí meziročně vzrostly o 26 % na 269 milionů USD. Není tak vyspělý jako Meta nebo UiPath, takže není ziskový. Její ztráty se však neustále snižují a Procore je nyní na dosah ziskovosti.
Vzhledem k tomu, jak velkým odvětvím stavebnictví je, je Procore bezvýznamnou koupí, protože je zde stále mnoho klientů, které je třeba přijmout.
dLocal Společnost dLocal (DLO) poskytuje důležité služby mnoha obchodním gigantům. Má dlouhý seznam špičkových klientů, včetně společností Amazon, Shopify a Nike.
Společnost dLocal pomáhá maloobchodníkům obchodovat v rozvíjejících se tržních ekonomikách, protože finanční systémy těchto zemí často nejsou nastaveny jako v USA. to by vyžadovalo vyvinout v každé zemi speciální systémy, což by mohlo převýšit náklady na skutečné působení v těchto zemích. Společnost dLocal však již v mnoha zemích tuto práci odvedla, takže obchodním gigantům stačí výměnou za používání jejích produktů odklonit malou část příjmů ve prospěch společnosti dLocal.
Pro společnost dLocal je to lukrativní podnikání, což podporuje i její růst. Ve čtvrtém čtvrtletí vzrostly tržby meziročně o 59 % na 188 milionů dolarů a zisk na akcii se zvýšil o 43 %.
Společnost dLocal patří mezi akcie se střední kapitalizací, které mnozí ještě neobjevili, a navzdory svému růstu se obchoduje za pouhý 23násobek forwardového zisku. Investoři by měli využít této doby k tomu, aby do akcie vstoupili dříve, než se stane populárnější.
MercadoLibre MercadoLibre (MELI)je latinskoamerický obchodní gigant. MercadoLibre je často označována za „Amazon Latinské Ameriky“, ale je mnohem víc. Kromě svých obchodních stránek a logistické sítě má také prosperující fintechové křídlo.
MercadoLibre již delší dobu vykazuje silný růst a první čtvrtletí nebylo výjimkou. Příjmy se v 1. čtvrtletí zvýšily o 36 %, ale po započtení měnových vlivů vzrostly o 94 %. Pokud se podíváme na jednotlivé segmenty, příjmy z obchodu vzrostly o 113 % na měnově neutrální bázi a příjmy z fintechu vzrostly o 74 %.
Roste také její ziskovost, neboť marže čistého zisku vzrostla z loňských 6,3 % na letošních 7,9 %.
Navzdory tomuto úspěchu nemají akcie MercadoLibre prémiovou cenu a společnost si může dovolit luxus působit v rychle se rozvíjející latinskoamerické geografii. V důsledku toho je MercadoLibre skvělou akcií, kterou lze koupit nyní a držet po mnoho let.
Staré přísloví říká: „Prodej v květnu a jdi pryč.“ Tato strategie spočívá v prodeji akcií na konci dubna a následném nákupu na začátku října nebo listopadu. Tato strategie má sice své opodstatnění, ale neplatí, když trh od začátku roku do konce dubna roste, alespoň z pohledu zpětného testu. Každý rok přináší nové scénáře a při takovém množství obchodů na trhu si nemyslím, že je tato strategie moudrá, zvláště když uvážíme těchto pět akcií, které nyní vypadají jako vynikající nákupy. Meta PlatformsSpolečnost Meta Platforms provozuje Facebook, Instagram, Threads, WhatsApp a Messenger. Jejím hlavním předmětem podnikání je reklama, i když pracuje s umělou inteligencí a dalšími produkty virtuální a smíšené reality, které mohou uživatele přivést do metaverza. Meta využívá generativní umělou inteligenci ke zlepšení své reklamy, protože tento nástroj umožňuje inzerentům přizpůsobit své reklamy konkrétněji divákovi. I když produkty divize Reality Labs společnosti nepomáhají, jsou zajímavé – ale ne tak zajímavé jako růst reklamy společnosti Meta. V prvním čtvrtletí vzrostly příjmy společnosti Meta z reklamy meziročně o 27 % na 35,6 miliardy dolarů. To představovalo významnou část z celkových příjmů společnosti Meta ve výši 36,5 miliardy dolarů a hrálo velkou roli v tom, že zisk na akcii společnosti Meta vzrostl o 114 % na 4,71 dolaru. Navzdory tomu se zvýšeným výdajům společnosti Meta dostalo velké pozornosti, což způsobilo pokles akcií po dosažení zisku. Na těchto úrovních se akcie obchodující za 22násobek forwardového zisku jeví jako velmi výhodná koupě. UiPathSpolečnost UiPath vyrábí software pro automatizaci robotických procesů , který umožňuje svým uživatelům automatizovat opakující se úkoly. V kombinaci s výkonem umělé inteligence se tak rozšiřuje počet úkolů, které může platforma automatizovat, což zvyšuje její užitečnost. Společnost UiPath rostla ve svém čtvrtém fiskálním čtvrtletí roku 2024 fenomenálním tempem, přičemž roční opakující se příjmy meziročně vzrostly o 22 % na 1,46 miliardy dolarů. Překračuje také hranici ziskovosti, přičemž čtvrté čtvrtletí se stalo jejím prvním veřejným čtvrtletím ziskovosti podle obecně uznávaných účetních zásad . Očekává se, že celosvětová tržní příležitost softwaru RPA poroste v letech 2023 až 2030 téměř 40% složeným ročním tempem a dosáhne velikosti trhu téměř 31 miliard USD. Společnost UiPath je klíčovým hráčem v této oblasti a je připravena tento růst využít, což z ní nyní činí fantastickou investici. ProcoreStavebnictví již dlouho postrádá jakýkoli smysl pro digitalizaci. To proto, že internetová infrastruktura nebyla dostatečně výkonná, aby dosáhla na odloučená pracoviště. To už dnes neplatí a software pro řízení stavebnictví, jako je Procore Technologies , zaznamenává silnou poptávku. Procore vytváří jediný bod pravdy pro všechny zúčastněné strany stavebního projektu. To pomáhá snižovat náklady na přepracování a dává manažerům lepší přehled o tom, jak projekt probíhá. Společnost Procore zaznamenala vysokou poptávku po svém softwaru a její tržby v prvním čtvrtletí meziročně vzrostly o 26 % na 269 milionů USD. Není tak vyspělý jako Meta nebo UiPath, takže není ziskový. Její ztráty se však neustále snižují a Procore je nyní na dosah ziskovosti. Vzhledem k tomu, jak velkým odvětvím stavebnictví je, je Procore bezvýznamnou koupí, protože je zde stále mnoho klientů, které je třeba přijmout. dLocalSpolečnost dLocal poskytuje důležité služby mnoha obchodním gigantům. Má dlouhý seznam špičkových klientů, včetně společností Amazon, Shopify a Nike. Společnost dLocal pomáhá maloobchodníkům obchodovat v rozvíjejících se tržních ekonomikách, protože finanční systémy těchto zemí často nejsou nastaveny jako v USA. to by vyžadovalo vyvinout v každé zemi speciální systémy, což by mohlo převýšit náklady na skutečné působení v těchto zemích. Společnost dLocal však již v mnoha zemích tuto práci odvedla, takže obchodním gigantům stačí výměnou za používání jejích produktů odklonit malou část příjmů ve prospěch společnosti dLocal. Pro společnost dLocal je to lukrativní podnikání, což podporuje i její růst. Ve čtvrtém čtvrtletí vzrostly tržby meziročně o 59 % na 188 milionů dolarů a zisk na akcii se zvýšil o 43 %. Společnost dLocal patří mezi akcie se střední kapitalizací, které mnozí ještě neobjevili, a navzdory svému růstu se obchoduje za pouhý 23násobek forwardového zisku. Investoři by měli využít této doby k tomu, aby do akcie vstoupili dříve, než se stane populárnější. MercadoLibreMercadoLibre je latinskoamerický obchodní gigant. MercadoLibre je často označována za „Amazon Latinské Ameriky“, ale je mnohem víc. Kromě svých obchodních stránek a logistické sítě má také prosperující fintechové křídlo. MercadoLibre již delší dobu vykazuje silný růst a první čtvrtletí nebylo výjimkou. Příjmy se v 1. čtvrtletí zvýšily o 36 %, ale po započtení měnových vlivů vzrostly o 94 %. Pokud se podíváme na jednotlivé segmenty, příjmy z obchodu vzrostly o 113 % na měnově neutrální bázi a příjmy z fintechu vzrostly o 74 %. Roste také její ziskovost, neboť marže čistého zisku vzrostla z loňských 6,3 % na letošních 7,9 %. Navzdory tomuto úspěchu nemají akcie MercadoLibre prémiovou cenu a společnost si může dovolit luxus působit v rychle se rozvíjející latinskoamerické geografii. V důsledku toho je MercadoLibre skvělou akcií, kterou lze koupit nyní a držet po mnoho let.