Podle zprávy společnosti Adobe Analytics vzrostl maloobchodní prodej přes internet v USA od ledna do dubna letošního roku o 7 %, a to díky silné poptávce po potravinách a levnějším diskrečním zboží. Údaje také ukázaly, že spotřebitelé kvůli lepkavé inflaci přecházejí na cenově dostupnější produkty. Podíl nejlevnějších prodaných kusů v kategoriích, jako jsou potraviny a osobní péče, se zvýšil, zatímco podíl nejdražších výrobků se snížil. Například podíl nejlevnějších potravin se zvýšil na 48 % v dubnu 2024 z 36 % v lednu 2019. Velcí maloobchodníci, jako jsou Walmart a Target, na tento trend reagovali uvedením cenově dostupných potravin privátních značek s cenou pod 5, resp. 10 USD. Zpráva rovněž odhalila, že celkové online výdaje v období leden-duben vzrostly na 331,6 miliardy USD, oproti 309,8 miliardy USD ve stejném období loňského roku, přičemž největší růst zaznamenaly výdaje na potraviny, a to o 15,7 %.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky