Společnost Semrush (NYSE:SEMR), která se zabývá marketingovým analytickým softwarem, zítra po uzavření trhu oznámí své hospodářské výsledky. V uplynulém čtvrtletí společnost Semrush splnila očekávání analytiků, když dosáhla tržeb ve výši 83,39 milionu USD, což představuje meziroční nárůst o 21,2 %. Společnost však zaznamenala zpomalení růstu zákazníků a její celoroční výhled tržeb nedosáhl očekávání analytiků. Společnost Semrush získala 1 200 zákazníků a dosáhla tak celkového počtu 108 000.
Analytici předpovídají společnosti Semrush v tomto čtvrtletí 20% meziroční růst tržeb ve výši 85,05 milionu USD, což je pomalejší než 24,1% nárůst zaznamenaný ve stejném čtvrtletí loňského roku. Upravený zisk by měl činit 0,05 USD na akcii.
Většina analytiků, kteří společnost pokrývají, v uplynulém měsíci zachovala své odhady, což naznačuje důvěru, že Semrush zůstane na správné cestě k zisku. Za poslední dva roky společnost Semrush pouze jednou nenaplnila odhady tržeb Wall Street a očekávání překonala v průměru o 1,5 %.
Výsledky kolegů z odvětví prodejního a marketingového softwaru dávají určitou představu o tom, co lze očekávat. Společnost Sprout Social (NASDAQ:SPT) vykázala v 1. čtvrtletí meziroční nárůst tržeb o 28,7 %, čímž splnila očekávání analytiků, zatímco společnost VeriSign (NASDAQ:VRSN) vykázala tržby v souladu s konsensuálními odhady, když vykázala meziroční nárůst o 5,5 %. Po zveřejnění výsledků akcie společnosti Sprout Social klesly o 40,1 %, zatímco akcie VeriSign o 4 %.
Podrobnější analýzu výsledků společností Sprout Social a VeriSign naleznete v kompletním článku na StockStory.
Společnost Semrush , která se zabývá marketingovým analytickým softwarem, zítra po uzavření trhu oznámí své hospodářské výsledky. V uplynulém čtvrtletí společnost Semrush splnila očekávání analytiků, když dosáhla tržeb ve výši 83,39 milionu USD, což představuje meziroční nárůst o 21,2 %. Společnost však zaznamenala zpomalení růstu zákazníků a její celoroční výhled tržeb nedosáhl očekávání analytiků. Společnost Semrush získala 1 200 zákazníků a dosáhla tak celkového počtu 108 000.
Analytici předpovídají společnosti Semrush v tomto čtvrtletí 20% meziroční růst tržeb ve výši 85,05 milionu USD, což je pomalejší než 24,1% nárůst zaznamenaný ve stejném čtvrtletí loňského roku. Upravený zisk by měl činit 0,05 USD na akcii.
Většina analytiků, kteří společnost pokrývají, v uplynulém měsíci zachovala své odhady, což naznačuje důvěru, že Semrush zůstane na správné cestě k zisku. Za poslední dva roky společnost Semrush pouze jednou nenaplnila odhady tržeb Wall Street a očekávání překonala v průměru o 1,5 %.
Výsledky kolegů z odvětví prodejního a marketingového softwaru dávají určitou představu o tom, co lze očekávat. Společnost Sprout Social vykázala v 1. čtvrtletí meziroční nárůst tržeb o 28,7 %, čímž splnila očekávání analytiků, zatímco společnost VeriSign vykázala tržby v souladu s konsensuálními odhady, když vykázala meziroční nárůst o 5,5 %. Po zveřejnění výsledků akcie společnosti Sprout Social klesly o 40,1 %, zatímco akcie VeriSign o 4 %.
Podrobnější analýzu výsledků společností Sprout Social a VeriSign naleznete v kompletním článku na StockStory.