Oblíbená videoherní platforma Roblox upravila svou roční prognózu tržeb z důvodu snížení výdajů uživatelů. Společnost nyní očekává, že celoroční tržby se budou pohybovat mezi 4 a 4,10 miliardami dolarů, což je méně než dřívější prognóza 4,14 až 4,28 miliardy dolarů. Tato revize směrem dolů přichází v souvislosti s nejistým ekonomickým výhledem a rostoucí úrovní inflace, což způsobuje, že uživatelé omezují své výdaje v rámci platformy. Toto oznámení vedlo k 18% poklesu akcií společnosti Roblox během předobchodní fáze. Jedná se o poslední z řady neuspokojivých zpráv z herního průmyslu, který již zaznamenal propouštění a uzavírání studií v důsledku klesající poptávky. Podle výzkumné společnosti Newzoo se herní průmysl jako celek potýká s nižší angažovaností, která by měla do roku 2026 udržet růst trhu s PC a konzolemi pod úrovní před pandemií. Navzdory tomu zůstává finanční ředitel Robloxu Michael Guthrie optimistický a uvádí, že společnost přitahuje starší hráče, kterým trvá, než se usadí, ale nakonec na platformě stráví více času.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky