Společnost Lyft, která se zabývá přepravou osob, chce v příštích šesti letech dosáhnout 15% ročního růstu hrubých rezervací, jak uvedla na svém úvodním investorském dni. Očekává také, že její nově vznikající reklamní byznys vzroste během stejného období osminásobně. Akcie společnosti Lyft, které zaostávají za konkurenčním Uberem, ve čtvrtek před zvoněním vzrostly o více než 4 %. Společnost očekává, že v roce 2027 dosáhne hrubých rezervací z reklamního byznysu 400 milionů dolarů, zatímco pro letošní rok předpovídá 50 milionů dolarů. Lyft umožňuje reklamu jak v rámci své aplikace, tak na tabletech ve vozidlech a digitálních obrazovkách na střeše vozů. V prvním čtvrtletí letošního roku společnost vykázala 250% nárůst souvisejících příjmů, přičemž její reklamní platformy využívají odvětví jako maloobchod a pohostinství. Pro srovnání, společnost Uber se svou větší globální přítomností a různorodými obory podnikání cílí na roční příjmy z reklamy ve výši 1 miliardy USD. Pokud jde o finanční cíle, společnost Lyft se zaměřuje na 15% složenou roční míru růstu hrubých rezervací v letech 2024 až 2027 a také na 4% upravenou základní ziskovou marži v roce 2027.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky