Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Chyby, kterých byste se měli vyvarovat při budování své značky

Dnes se zdá, že každý má svou značku.

Michael Klos Autor: Michael Klos
26 července, 2024
5 min. čtení
Zdroj: Canva

Zdroj: Canva

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Tvorba značky není jen o designu: Značka by měla vyjadřovat životní styl, nikoli jen estetické prvky
  • Význam hlasu a sdělení: Silná značka má jasně definovaný hlas a sdělení
  • Základní strategie před krátkodobými trendy: Pečlivá strategie vytváří stabilní základ pro trvalý úspěch značky

Digitální prostředí a sociální média zdemokratizovaly uvádění značek na trh – od velkých korporací po celebrity a mladé podnikatele. Kapitál je sice užitečný, ale není rozhodujícím faktorem pro dlouhověkost značky.

Posledních 25 let buduji značky po celém světě, od ikonických transformací až po začínající firmy, které dělají své první krůčky. Věřím v sílu značky, která ztělesňuje myšlenky, inspiruje ke změnám a někdy dokonce formuje společenské normy.

Jak vybudovat silnou, trvalou a ikonickou značku? Ať už se jedná o produkt, službu, prostor, aplikaci, událost, nebo dokonce vaši osobní značku, potřebujete silný základ a emocionální spojení s publikem. Vzhledem k tomu, že značky uvádí na trh kdekdo, je těžší vyniknout, proto je klíčové najít své jedinečné „bílé místo“. Právě zde může vaše značka autenticky vzkvétat a plně realizovat svou vizi.

Zde je šest nejčastějších chyb, se kterými se při budování značky setkávám, a jak se v nich orientovat, abyste dosáhli trvalého úspěchu:

TVORBA ZNAČKY NENÍ PRŮVODCE STYLEM

I když jsem posedlý krásným průvodcem stylem s chytrým logem, inspirativními barvami a smysluplnou strukturou, průvodce stylem není vaše značka! Při budování značky jde o vytvoření životního stylu, který vystihuje účel, hodnoty a identitu vaší společnosti ve všech styčných bodech.

Advertisement

Nejpřitažlivější lidé a nejžádanější značky mají nuance a hloubku. Například společnost GOOP vybudovala celý ekosystém životního stylu kolem wellness a Kin Euphorics vytváří životní styl vyprávějící o uvědomělém pití, který jde nad rámec pouhé vizuální estetiky.

OBECNÁ A KOMPLIKOVANÁ SDĚLENÍ

Jedním z největších rozlišovacích prvků značek v našem moderním světě je hlas a sdělení. Tón hlasu, který by měl být syntetizován do tří až pěti slov, vychází z osobnosti a charakteru vaší značky. Jakmile máte svůj charakter a hlas stanovený jako základ, už se nezmění.

Zdroj: Canva

Co se ZMĚNÍ, je sdělení v závislosti na médiu, cíli a publiku, což se rozšíří do způsobu psaní pro vaše webové stránky, sociální sítě a reklamy, a dokonce i do zvuku vašeho zvukového hlasu. Vezměte si například společnost Oatly, která používá vtipná a neuctivá sdělení, nebo společnost Spotify, která je známá svým personalizovaným a na uživatele zaměřeným přístupem ke sdělením.

ODCHÝLENÍ SE OD STRATEGICKÉHO PLÁNU

Možná se cítíte v pokušení každý rok urychleně projít strategií, ale pokud to uděláte správně, ušetříte v dlouhodobém horizontu spoustu peněz. Chcete, aby strategie byla vaším pevným základem. V digitálním marketingu je skvělý nápad „testovat, učit se, vylepšovat, opakovat“ v tom smyslu, že v reálném čase sbíráte data o tom, co má ohlas.

ALE při budování značky jde spíše o vhled a jasnost v tom, jak můžete být věrní DNA své značky, odlišní od konkurence, relevantní pro své publikum a na úrovni kultury.

Je zřejmé, že chcete prodávat své produkty a služby, ale efektivní budování značky je klíčové, protože vás odlišuje od konkurence, buduje důvěru a může ovlivnit tvorbu cen. Branding by měl vycházet ze základních myšlenek, které zlepšují společnost nebo řeší problémy, ne jen prodávat zboží.

Zaměřte se na prodej řešení, pocitu a zážitku. Snadným a inspirativním příkladem je Patagonia se svým ekologickým aktivismem nebo Starbucks, který nabízí víc než jen kávu, ale zážitek zaměřený na komunitu.

PŮSOBENÍ VE VAKUU

Mnoho značek se dostává do pasti fungování ve vakuu a izoluje se od dynamického tepu kultury a chování spotřebitelů. Je zásadní uniknout tomuto izolovanému myšlení neustálým zpochybňováním relevance a dopadu obsahu a iniciativ vaší značky.

Ponořte se do zkušeností a kulturních rozhovorů své cílové skupiny, abyste pochopili její chování a momenty vnímavosti. Úspěšné značky se aktivně podílejí na kultuře a vyvíjejí se spolu se společenskými změnami, přičemž zůstávají věrné svým základním hodnotám a vizi, jak je vidět na příkladu značek Nike a Lululemon, které se přizpůsobují měnícím se preferencím spotřebitelů a rozšiřují svou nabídku.

PODCEŇOVÁNÍ SÍLY FIREMNÍ KULTURY

Kultura je vaší tajnou zbraní. Není to jen o výhodách a benefitech – je to o vnitřní aktivaci vaší značky, o oživení vašich hodnot a vize prostřednictvím každé interakce a rozhodnutí. Jak vaše značka roste, je kultivace správného týmu a prostředí povinná.

Zdroj: Unsplash

Při dnešních požadavcích na transparentnost a neustálou digitální přítomnost odráží kultura uvnitř vaší organizace vaši značku navenek. Podporujte transparentnost, posilujte postavení svého týmu a vytvářejte prostředí, které podporuje kreativitu, inovace a autenticitu.

Pokud se vyhnete těmto běžným nástrahám a přijmete proaktivní strategie, mohou značky vytyčit směr k trvalému úspěchu.

Digitální prostředí a sociální média zdemokratizovaly uvádění značek na trh – od velkých korporací po celebrity a mladé podnikatele. Kapitál je sice užitečný, ale není rozhodujícím faktorem pro dlouhověkost značky.Posledních 25 let buduji značky po celém světě, od ikonických transformací až po začínající firmy, které dělají své první krůčky. Věřím v sílu značky, která ztělesňuje myšlenky, inspiruje ke změnám a někdy dokonce formuje společenské normy.Jak vybudovat silnou, trvalou a ikonickou značku? Ať už se jedná o produkt, službu, prostor, aplikaci, událost, nebo dokonce vaši osobní značku, potřebujete silný základ a emocionální spojení s publikem. Vzhledem k tomu, že značky uvádí na trh kdekdo, je těžší vyniknout, proto je klíčové najít své jedinečné „bílé místo“. Právě zde může vaše značka autenticky vzkvétat a plně realizovat svou vizi.Zde je šest nejčastějších chyb, se kterými se při budování značky setkávám, a jak se v nich orientovat, abyste dosáhli trvalého úspěchu:TVORBA ZNAČKY NENÍ PRŮVODCE STYLEMI když jsem posedlý krásným průvodcem stylem s chytrým logem, inspirativními barvami a smysluplnou strukturou, průvodce stylem není vaše značka! Při budování značky jde o vytvoření životního stylu, který vystihuje účel, hodnoty a identitu vaší společnosti ve všech styčných bodech.Nejpřitažlivější lidé a nejžádanější značky mají nuance a hloubku. Například společnost GOOP vybudovala celý ekosystém životního stylu kolem wellness a Kin Euphorics vytváří životní styl vyprávějící o uvědomělém pití, který jde nad rámec pouhé vizuální estetiky.OBECNÁ A KOMPLIKOVANÁ SDĚLENÍJedním z největších rozlišovacích prvků značek v našem moderním světě je hlas a sdělení. Tón hlasu, který by měl být syntetizován do tří až pěti slov, vychází z osobnosti a charakteru vaší značky. Jakmile máte svůj charakter a hlas stanovený jako základ, už se nezmění.Co se ZMĚNÍ, je sdělení v závislosti na médiu, cíli a publiku, což se rozšíří do způsobu psaní pro vaše webové stránky, sociální sítě a reklamy, a dokonce i do zvuku vašeho zvukového hlasu. Vezměte si například společnost Oatly, která používá vtipná a neuctivá sdělení, nebo společnost Spotify, která je známá svým personalizovaným a na uživatele zaměřeným přístupem ke sdělením.ODCHÝLENÍ SE OD STRATEGICKÉHO PLÁNUMožná se cítíte v pokušení každý rok urychleně projít strategií, ale pokud to uděláte správně, ušetříte v dlouhodobém horizontu spoustu peněz. Chcete, aby strategie byla vaším pevným základem. V digitálním marketingu je skvělý nápad „testovat, učit se, vylepšovat, opakovat“ v tom smyslu, že v reálném čase sbíráte data o tom, co má ohlas.ALE při budování značky jde spíše o vhled a jasnost v tom, jak můžete být věrní DNA své značky, odlišní od konkurence, relevantní pro své publikum a na úrovni kultury. Je zřejmé, že chcete prodávat své produkty a služby, ale efektivní budování značky je klíčové, protože vás odlišuje od konkurence, buduje důvěru a může ovlivnit tvorbu cen. Branding by měl vycházet ze základních myšlenek, které zlepšují společnost nebo řeší problémy, ne jen prodávat zboží.Zaměřte se na prodej řešení, pocitu a zážitku. Snadným a inspirativním příkladem je Patagonia se svým ekologickým aktivismem nebo Starbucks, který nabízí víc než jen kávu, ale zážitek zaměřený na komunitu.PŮSOBENÍ VE VAKUUMnoho značek se dostává do pasti fungování ve vakuu a izoluje se od dynamického tepu kultury a chování spotřebitelů. Je zásadní uniknout tomuto izolovanému myšlení neustálým zpochybňováním relevance a dopadu obsahu a iniciativ vaší značky.Ponořte se do zkušeností a kulturních rozhovorů své cílové skupiny, abyste pochopili její chování a momenty vnímavosti. Úspěšné značky se aktivně podílejí na kultuře a vyvíjejí se spolu se společenskými změnami, přičemž zůstávají věrné svým základním hodnotám a vizi, jak je vidět na příkladu značek Nike a Lululemon, které se přizpůsobují měnícím se preferencím spotřebitelů a rozšiřují svou nabídku.PODCEŇOVÁNÍ SÍLY FIREMNÍ KULTURYKultura je vaší tajnou zbraní. Není to jen o výhodách a benefitech – je to o vnitřní aktivaci vaší značky, o oživení vašich hodnot a vize prostřednictvím každé interakce a rozhodnutí. Jak vaše značka roste, je kultivace správného týmu a prostředí povinná.Při dnešních požadavcích na transparentnost a neustálou digitální přítomnost odráží kultura uvnitř vaší organizace vaši značku navenek. Podporujte transparentnost, posilujte postavení svého týmu a vytvářejte prostředí, které podporuje kreativitu, inovace a autenticitu.Pokud se vyhnete těmto běžným nástrahám a přijmete proaktivní strategie, mohou značky vytyčit směr k trvalému úspěchu.
Tagy: Brandbudováníbusiness

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      10:00

      Švédští výrobci nákladních vozidel Volvo a Daimler Truck zakládají společný podnik v oblasti softwaru

      09:48

      Vedení OpenAI zvažuje obvinění Microsoftu z porušení antimonopolních pravidel, píše WSJ

      09:36

      SoftBank získal 4,8 miliardy dolarů z prodeje akcií T-Mobile

      09:24

      Velká Británie investuje 340 milionů dolarů do čistých technologií pro leteckou dopravu

      09:12

      Japonská centrální banka od dubna příštího roku zpomalí tempo nákupů státních dluhopisů

      09:00

      Singapurský květnový vývoz mimo ropný sektor zaznamenal překvapivý pokles

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Bloomberg
      Akcie

      Akcie Circle po vstupu na burzu pokračují v ohromujícím růstu

      17 června, 2025

      Akcie společnosti Circle Internet Group (CRCL) zaznamenaly další výrazný růst, když v pondělí posílily o dalších 13 % a uzavřely...

      Zdroj: Shutterstock

      Je čas znovu věřit akciím Roku? Kam společnost nyní směřuje?

      16 června, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Výrobce dronů Airo zaznamenal po vstupu na burzu 140% nárůst

      16 června, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Akcie DigitalOcean se propadají. Dlouhodobý potenciál ale mluví jinak

      15 června, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Palantir: Růstová akcie s velkým potenciálem stále není na svém vrcholu

      14 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BS
      Akcie

      Trump Accounts chtějí změnit Ameriku od narození – investice od 0 let

      16 června, 2025

      Program novorozenětem přidělí investiční účet. Má to politický náboj – i tržní dopad. Nová legislativa navrhuje, aby každé dítě narozené...

      Nejčtenější zprávy.

      Donald Trump právě zahájil summit G7 kritikou o vyloučení Ruska

      16 června, 2025

      AST SpaceMobile: Odvážná sázka na revoluci v globální konektivitě

      15 června, 2025

      S&P 500 klesá v důsledku eskalace konfliktu mezi Izraelem a Íránem

      13 června, 2025

      Napětí na Blízkém východě zvyšuje nejistotu na trzích a žene ceny ropy vzhůru

      15 června, 2025

      Centrální banky začínají mít obavy o swapové úrovně u amerického dolaru

      13 června, 2025

      S&P 500 posiluje navzdory protichůdným zprávám o tom, zda Írán zvažuje příměří

      16 června, 2025

      Akcie Circle po vstupu na burzu pokračují v ohromujícím růstu

      17 června, 2025

      Palantir: Růstová akcie s velkým potenciálem stále není na svém vrcholu

      14 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.