Japonský nadnárodní elektronický koncern Panasonic oznámil, že po skončení pařížských her neprodlouží svou 37letou smlouvu jako hlavní sponzor olympijských her. Společnost se sídlem v Ósace se stala oficiálním partnerem olympijských her v roce 1987 a od roku 2014 rozšířila své partnerství i na paralympijské hry. Společnost Panasonic poskytla hrám podporu prostřednictvím svých technologií, produktů a služeb, jako jsou například otočné stoly Technics, které se objevily na nedávném přelomovém ceremoniálu v Paříži. Tato zpráva přichází poté, co společnost Toyota Motor, další významný olympijský sponzor, oznámila, že ukončí své sponzorství, protože jí končí desetiletá smlouva. Mezinárodní olympijský výbor (MOV) získal od svých hlavních sponzorů v období 2017-2021 příjmy ve výši 2,295 miliardy dolarů, což z nich činí druhý největší zdroj příjmů olympijského hnutí, přičemž vysílací společnosti přispěly ve stejném období částkou 4,544 miliardy dolarů. Společnost Panasonic uvedla, že toto rozhodnutí bylo učiněno po pečlivém zvážení a rozsáhlých konzultacích s MOV, neboť společnost pravidelně vyhodnocuje své sponzorské strategie v souladu s širšími úvahami vedení. Prezident MOV Thomas Bach vyjádřil pochopení a respekt k potřebě společnosti Panasonic přizpůsobit svou obchodní strategii a poznamenal, že partnerství bude ukončeno za smírných podmínek.
Japonský nadnárodní elektronický koncern Panasonic oznámil, že po skončení pařížských her neprodlouží svou 37letou smlouvu jako hlavní sponzor olympijských her. Společnost se sídlem v Ósace se stala oficiálním partnerem olympijských her v roce 1987 a od roku 2014 rozšířila své partnerství i na paralympijské hry. Společnost Panasonic poskytla hrám podporu prostřednictvím svých technologií, produktů a služeb, jako jsou například otočné stoly Technics, které se objevily na nedávném přelomovém ceremoniálu v Paříži. Tato zpráva přichází poté, co společnost Toyota Motor, další významný olympijský sponzor, oznámila, že ukončí své sponzorství, protože jí končí desetiletá smlouva. Mezinárodní olympijský výbor získal od svých hlavních sponzorů v období 2017-2021 příjmy ve výši 2,295 miliardy dolarů, což z nich činí druhý největší zdroj příjmů olympijského hnutí, přičemž vysílací společnosti přispěly ve stejném období částkou 4,544 miliardy dolarů. Společnost Panasonic uvedla, že toto rozhodnutí bylo učiněno po pečlivém zvážení a rozsáhlých konzultacích s MOV, neboť společnost pravidelně vyhodnocuje své sponzorské strategie v souladu s širšími úvahami vedení. Prezident MOV Thomas Bach vyjádřil pochopení a respekt k potřebě společnosti Panasonic přizpůsobit svou obchodní strategii a poznamenal, že partnerství bude ukončeno za smírných podmínek.