Analytici společnosti Morgan Stanley varují, že případná dlouhodobá stávka přístavních dělníků, která by se rozšířila od východního pobřeží USA až po pobřeží Mexického zálivu, může ovlivnit hospodářskou aktivitu a zvýšit inflaci. Tyto přístavy odbavují 30 % amerického dovozu a vývozu, a to převážně prostřednictvím vodní dopravy. Stávka hrozí narušením místní výroby, snížením vývozu, zvýšením cen zboží, jako jsou potraviny, a dopadem na mzdy v USA. Odstávka, kterou vyvolala neúspěšná jednání mezi ILA a USMX o kompenzacích a ochraně před automatizací, zastavila přepravu z Maine do Texasu. Ačkoli USMX nabídl téměř 50% zvýšení mezd, jednání zůstávají na mrtvém bodě, protože ILA si pevně stojí za svými členskými požadavky.
Analytici společnosti Morgan Stanley varují, že případná dlouhodobá stávka přístavních dělníků, která by se rozšířila od východního pobřeží USA až po pobřeží Mexického zálivu, může ovlivnit hospodářskou aktivitu a zvýšit inflaci. Tyto přístavy odbavují 30 % amerického dovozu a vývozu, a to převážně prostřednictvím vodní dopravy. Stávka hrozí narušením místní výroby, snížením vývozu, zvýšením cen zboží, jako jsou potraviny, a dopadem na mzdy v USA. Odstávka, kterou vyvolala neúspěšná jednání mezi ILA a USMX o kompenzacích a ochraně před automatizací, zastavila přepravu z Maine do Texasu. Ačkoli USMX nabídl téměř 50% zvýšení mezd, jednání zůstávají na mrtvém bodě, protože ILA si pevně stojí za svými členskými požadavky.