Podle sobotní zprávy společnosti Adobe (NASDAQ:ADBE) Inc. dosáhli američtí spotřebitelé během letošního Černého pátku pravděpodobně nového rekordu v útratách, když nakoupili za 10,8 miliardy dolarů.
Nárůst digitálních nákupů pokračuje i o víkendu následujícím po americkém svátku Dne díkůvzdání, kdy se v sobotu předpokládají výdaje ve výši 5,2 miliardy USD a v neděli 5,6 miliardy USD.
Společnost Adobe, která je spolehlivým zdrojem pro sledování elektronického obchodování, si rovněž stojí za svou původní prognózou pro Cyber Monday a předpovídá výrazné výdaje spotřebitelů na internetu ve výši 13,2 miliardy dolarů. Pokud by se tato prognóza naplnila, znamenalo by to pro maloobchodníky a platformy elektronického obchodování další významný den.
Podle sobotní zprávy společnosti Adobe Inc. dosáhli američtí spotřebitelé během letošního Černého pátku pravděpodobně nového rekordu v útratách, když nakoupili za 10,8 miliardy dolarů.
Nárůst digitálních nákupů pokračuje i o víkendu následujícím po americkém svátku Dne díkůvzdání, kdy se v sobotu předpokládají výdaje ve výši 5,2 miliardy USD a v neděli 5,6 miliardy USD.
Společnost Adobe, která je spolehlivým zdrojem pro sledování elektronického obchodování, si rovněž stojí za svou původní prognózou pro Cyber Monday a předpovídá výrazné výdaje spotřebitelů na internetu ve výši 13,2 miliardy dolarů. Pokud by se tato prognóza naplnila, znamenalo by to pro maloobchodníky a platformy elektronického obchodování další významný den.