Podle odhadů společnosti TikTok a analýzy vzorců utrácení, kterou provedla agentura Reuters na základě údajů společnosti Facteus, utráceli američtí uživatelé služby TikTok v letošní sváteční nákupní sezóně za nákup zboží od řady prodejců na platformě elektronického obchodu TikTok Shop velké částky.
Vzorce ukazují, že TikTok Shop, který byl v USA spuštěn v září 2023, pravděpodobně získal podíl na trhu elektronického obchodování v kritickém okamžiku. TikTok Shop slouží jako kanál elektronického obchodu pro významné značky, jako je například kosmetika e.l.f., Ninja Kitchen a další produkty.
Společnost TikTok Shop koncem listopadu v tiskové zprávě uvedla, že její tržby dosáhly 100 milionů dolarů v rámci Černého pátku, dne následujícího po Dni díkůvzdání, kdy američtí spotřebitelé lovící výhodné nákupy hojně utrácejí na internetu. Již dříve uvedla, že počet lidí, kteří každý měsíc nakoupí zboží v TikTok Shopu, se téměř ztrojnásobil. Agentura Reuters nemohla její tvrzení nezávisle ověřit.
Americký federální odvolací soud v pátek potvrdil zákon, podle něhož se čínská společnost ByteDance musí do začátku příštího roku zbavit TikToku v USA, jinak jí hrozí zákaz. Zákaz populární aplikace pro krátká videa, pokud k němu dojde, by se mohl rozšířit i na TikTok Shop.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky