Indonéská e-commerce firma Bukalapak v úterý oznámila, že na svém tržišti brzy přestane prodávat fyzické zboží, a to kvůli tvrdé konkurenci společností Tokopedia od TikToku a Shopee od Sea v největší ekonomice jihovýchodní Asie.
Společnost Bukalapak, která vstoupila na burzu v roce 2021, ve svém prohlášení uvedla, že později bude prodávat pouze virtuální produkty od kreditů do mobilních telefonů po poukázky na streamování. Zákazníci mají do 9. února možnost učinit poslední objednávky určitých položek, dodal Bukalapak.
„Společnost Bukalapak projde transformací ve snaze více se zaměřit na virtuální produkty … plně chápeme, že tyto změny budou mít dopad na prodejce, a jsme odhodláni tento přechod provést co nejplynuleji,“ uvedla společnost.
Akcie společnosti Bukalapak ve středu k 5:19 h GMT klesly o 4,1 % na 117 rupií.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky