Značka sportovního oblečení Puma oznamuje program snižování nákladů po poklesu čistého zisku v roce 2024. Čistý zisk se snížil na 282 milionů eur z 305 milionů eur v roce 2023. Generální ředitel Arne Freundt usiluje o silnější růst v roce 2025 a do roku 2027 chce dosáhnout 8,5% marže EBIT. Pro rok 2024 Puma uvádí marži ve výši 7,1 %. Program usiluje o úspory se zaměřením na oblasti, jako jsou personální náklady, přičemž se neplánuje žádné propouštění. Tržby ve čtvrtém čtvrtletí vzrostly o 9,8 %, meziroční růst činil 4,4 % a dosáhl 8,817 miliardy eur. Puma zaznamenala ve čtvrtém čtvrtletí růst tržeb o 14,3 % v Evropě, na Středním východě a v Africe a o 7,4 % ve Velké Číně. Tržby z prodeje obuvi vzrostly o 9,2 % a z prodeje oděvů o 8,8 %.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky