Společnost AT&T oznámila novou iniciativu, v jejímž rámci se snaží přilákat zákazníky a nabízet kredity na účty za výpadky sítě. Tento krok přichází poté, co telekomunikační odvětví zažilo v roce 2024 řadu významných poruch, včetně celostátního přerušení bezdrátových služeb, které trvalo více než 12 hodin. Výpadek zablokoval více než 92 milionů hovorů a znemožnil více než 25 000 pokusů o kontaktování tísňových služeb. V reakci na to společnost AT&T připsala postiženým zákazníkům na účet celý den provozu. S výpadky služeb se potýkaly i další telekomunikační společnosti, například T-Mobile a Verizon, což vyvolalo frustraci a obavy o spolehlivost komunikační infrastruktury. V rámci nové iniciativy společnosti AT&T nazvané AT&T Guarantee obdrží uživatelé optických sítí, u nichž dojde k výpadku v délce 20 minut nebo delšímu, a zákazníci bezdrátových sítí, u nichž dojde k výpadku v délce 60 minut nebo delšímu, automaticky kredit na účet odpovídající celému dni služby. Společnost AT&T se snaží získat zpět důvěru zákazníků prostřednictvím cen, vylepšení produktů a propagačních nabídek. Iniciativa bude platit od čtvrtka a slouží jako záruka, že zákazníci “vše napraví”, a slibuje spolehlivé připojení.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky