Společnost Tesco dosáhla dobrých výsledků za 3. čtvrtletí a vánoční období, ale zachovává opatrný postoj k celoročnímu výhledu. Britský maloobchodní řetězec vykázal výrazný nárůst svých hlavních aktivit v oblasti potravin ve Velké Británii, přičemž srovnatelné tržby za 3. čtvrtletí vzrostly o 3,8 % a vánoční tržby o 4,1 %. V Irské republice vzrostly ve 3. čtvrtletí porovnatelné tržby o 4,2 % a vánoční tržby zrychlily růst na 4,8 %, čímž překonaly očekávání. Střední Evropa rovněž dosáhla lepších výsledků, když tržby LFL za 3. čtvrtletí vzrostly o 2,8 % a o Vánocích se zvýšily na 4,7 %. Navzdory pozitivní dynamice obchodování společnost Tesco nezměnila svůj celoroční výhled zisku EBIT ve výši přibližně 2,9 miliardy GBP a očekává se, že maloobchodní volný peněžní tok zůstane v rozmezí 1,4 až 1,8 miliardy GBP. Společnost připisuje svůj růst investicím do spokojenosti zákazníků, hodnoty a inovací. Opatrný postoj společnosti Tesco k výhledům může být způsoben tím, že analytici z Jefferies naznačují přílišnou opatrnost, přičemž potenciál pro finanční složení z ní činí zajímavou nákupní příležitost. Online prodeje zaznamenaly výrazný růst o 10,8 %, přičemž Tesco Whoosh zaznamenalo během sváteční sezóny více než 1,2 milionu objednávek. Zimní potravinová sbírka Tesco umožnila darovat potravinovým bankám 1,9 milionu jídel.
Společnost Tesco dosáhla dobrých výsledků za 3. čtvrtletí a vánoční období, ale zachovává opatrný postoj k celoročnímu výhledu. Britský maloobchodní řetězec vykázal výrazný nárůst svých hlavních aktivit v oblasti potravin ve Velké Británii, přičemž srovnatelné tržby za 3. čtvrtletí vzrostly o 3,8 % a vánoční tržby o 4,1 %. V Irské republice vzrostly ve 3. čtvrtletí porovnatelné tržby o 4,2 % a vánoční tržby zrychlily růst na 4,8 %, čímž překonaly očekávání. Střední Evropa rovněž dosáhla lepších výsledků, když tržby LFL za 3. čtvrtletí vzrostly o 2,8 % a o Vánocích se zvýšily na 4,7 %. Navzdory pozitivní dynamice obchodování společnost Tesco nezměnila svůj celoroční výhled zisku EBIT ve výši přibližně 2,9 miliardy GBP a očekává se, že maloobchodní volný peněžní tok zůstane v rozmezí 1,4 až 1,8 miliardy GBP. Společnost připisuje svůj růst investicím do spokojenosti zákazníků, hodnoty a inovací. Opatrný postoj společnosti Tesco k výhledům může být způsoben tím, že analytici z Jefferies naznačují přílišnou opatrnost, přičemž potenciál pro finanční složení z ní činí zajímavou nákupní příležitost. Online prodeje zaznamenaly výrazný růst o 10,8 %, přičemž Tesco Whoosh zaznamenalo během sváteční sezóny více než 1,2 milionu objednávek. Zimní potravinová sbírka Tesco umožnila darovat potravinovým bankám 1,9 milionu jídel.