Americký letecký dopravce Spirit Airlines (OTC:SAVEQ), který byl dlouho známý svými službami bez poplatků, ve středu uvedl, že po čtyřech měsících, kdy se dostal z bankrotové ochrany, pokračuje v plánech na změnu značky na prémiovou leteckou společnost.
Letecká společnost se sídlem na Floridě, která je známá také svou jasně žlutou barvou, požádala o bankrotovou ochranu loni v listopadu po letech ztrát, neúspěšných pokusů o fúzi a vysokého zadlužení. Byla prvním velkým americkým dopravcem, který od roku 2011 podal žádost o bankrot podle kapitoly 11. V loňském roce vykázala čistou ztrátu 1,2 miliardy dolarů.
V rámci své strategie obratu společnost uvedla, že se zaměří na zákazníky, kteří se orientují na cenu, a přenese se na movitější cestující, což by podle jejích odhadů přineslo o 13 % vyšší příjmy na jednoho cestujícího.
Aby přilákala zákazníky, plánuje letecká společnost přepracovat svůj věrnostní program a uzavřít aliance s jinými dopravci.
„Dnes pokračujeme v naší strategii, jejímž cílem je nově definovat nízkonákladové cestování prostřednictvím našich nových, vysoce hodnotných možností cestování,“ uvedl generální ředitel Ted Christie, který podle společnosti zůstane v jejím čele.
Americký letecký dopravce Spirit Airlines , který byl dlouho známý svými službami bez poplatků, ve středu uvedl, že po čtyřech měsících, kdy se dostal z bankrotové ochrany, pokračuje v plánech na změnu značky na prémiovou leteckou společnost.
Letecká společnost se sídlem na Floridě, která je známá také svou jasně žlutou barvou, požádala o bankrotovou ochranu loni v listopadu po letech ztrát, neúspěšných pokusů o fúzi a vysokého zadlužení. Byla prvním velkým americkým dopravcem, který od roku 2011 podal žádost o bankrot podle kapitoly 11. V loňském roce vykázala čistou ztrátu 1,2 miliardy dolarů.
V rámci své strategie obratu společnost uvedla, že se zaměří na zákazníky, kteří se orientují na cenu, a přenese se na movitější cestující, což by podle jejích odhadů přineslo o 13 % vyšší příjmy na jednoho cestujícího.
Aby přilákala zákazníky, plánuje letecká společnost přepracovat svůj věrnostní program a uzavřít aliance s jinými dopravci.
„Dnes pokračujeme v naší strategii, jejímž cílem je nově definovat nízkonákladové cestování prostřednictvím našich nových, vysoce hodnotných možností cestování,“ uvedl generální ředitel Ted Christie, který podle společnosti zůstane v jejím čele.