Společnost Oppenheimer zvýšila své investiční doporučení pro akcie Roblox Corp (NYSE:RBLX) na „Outperform“ s cílovou cenou 70 USD. Ke změně došlo po nedávném poklesu akcií, které od 5. února ztratily 24 %.
Analytik Martin Yang uvedl, že tento pokles „vytvořil skvělý vstupní bod pro dlouhodobé investory“. Podle něj Roblox těží z několika silných trendů. Očekává, že příjmy z programatické video reklamy – vzniklé díky partnerství s Google Ad Managerem – dosáhnou do čtvrtého čtvrtletí 2025 ročního tempa 100 milionů USD a v roce 2026 dokonce překročí 200 milionů.
Dále poukázal na silné zapojení uživatelů během prvního čtvrtletí 2025 – průměrný počet současně aktivních uživatelů meziročně vzrostl o 30 %, což naznačuje, že tržby překonají očekávaný růst o 22 %.
Oppenheimer dále vnímá dlouhodobý potenciál v eventové strategii Robloxu, navzdory smíšeným ohlasům na nedávnou událost „The Hunt: Mega Edition“, která přinesla rekordní počet současných uživatelů.
Cílová cena Oppenheimeru vychází z násobku 29x očekávaného upraveného EBITDA za rok 2026, který činí 1,56 miliardy USD. Tento násobek je nižší než čtyřletý průměr Robloxu (46x) a vyšší než medián u srovnatelné skupiny (23,5x).
Společnost Oppenheimer zvýšila své investiční doporučení pro akcie Roblox Corp na „Outperform“ s cílovou cenou 70 USD. Ke změně došlo po nedávném poklesu akcií, které od 5. února ztratily 24 %.
Analytik Martin Yang uvedl, že tento pokles „vytvořil skvělý vstupní bod pro dlouhodobé investory“. Podle něj Roblox těží z několika silných trendů. Očekává, že příjmy z programatické video reklamy – vzniklé díky partnerství s Google Ad Managerem – dosáhnou do čtvrtého čtvrtletí 2025 ročního tempa 100 milionů USD a v roce 2026 dokonce překročí 200 milionů.
Dále poukázal na silné zapojení uživatelů během prvního čtvrtletí 2025 – průměrný počet současně aktivních uživatelů meziročně vzrostl o 30 %, což naznačuje, že tržby překonají očekávaný růst o 22 %.
Oppenheimer dále vnímá dlouhodobý potenciál v eventové strategii Robloxu, navzdory smíšeným ohlasům na nedávnou událost „The Hunt: Mega Edition“, která přinesla rekordní počet současných uživatelů.
Cílová cena Oppenheimeru vychází z násobku 29x očekávaného upraveného EBITDA za rok 2026, který činí 1,56 miliardy USD. Tento násobek je nižší než čtyřletý průměr Robloxu a vyšší než medián u srovnatelné skupiny .