Walt Disney (NYSE:DIS) v úterý oznámil, že jeho nová streamovací služba se bude jmenovat ESPN a bude stát 29,99 dolarů měsíčně. Mediální společnost se tímto krokem snaží oslovit sportovní fanoušky, kteří nikdy neměli předplatné tradiční televize.
Nová služba, jejíž spuštění je plánováno na podzim tohoto roku, bude poskytovat přístup k sítím ESPN, včetně profesionálních a univerzitních fotbalových a basketbalových zápasů.
„Fanouškům poskytujeme vše, co ESPN nabízí, přímo a na jednom místě,“ řekl předseda ESPN Jimmy Pitaro.
Mediální společnosti, včetně Paramount Global, Comcast (NASDAQ:CMCSA) a Disney, zdvojnásobují své úsilí v oblasti sportovního obsahu, aby omezily odchod předplatitelů, zvýšily jejich zapojení a posílily své reklamou podporované služby na konkurenčním trhu.
Oznámení přichází den poté, co společnost Fox Corp (NASDAQ:FOXA) uvedla, že její nová streamovací služba založená na předplatném se bude jmenovat „Fox One“ a bude spuštěna před podzimní sezónou amerického fotbalu.
Disney uvedla, že předplatitelé budou mít možnost spojit ESPN se streamovacími službami Disney+ a Hulu za 35,99 USD měsíčně, s propagační měsíční cenou 29,99 USD za první rok.
Nadcházející streamovací služba ESPN by mohla být výhodnou nabídkou pro lidi, kteří stále předplácejí balíčky „živého televizního vysílání za 100 dolarů přes kabel nebo internet“, aby měli přístup k kanálům ESPN, uvedl Paul Verna, viceprezident pro obsah ve společnosti Emarketer.
Walt Disney v úterý oznámil, že jeho nová streamovací služba se bude jmenovat ESPN a bude stát 29,99 dolarů měsíčně. Mediální společnost se tímto krokem snaží oslovit sportovní fanoušky, kteří nikdy neměli předplatné tradiční televize.
Nová služba, jejíž spuštění je plánováno na podzim tohoto roku, bude poskytovat přístup k sítím ESPN, včetně profesionálních a univerzitních fotbalových a basketbalových zápasů.
„Fanouškům poskytujeme vše, co ESPN nabízí, přímo a na jednom místě,“ řekl předseda ESPN Jimmy Pitaro.
Mediální společnosti, včetně Paramount Global, Comcast a Disney, zdvojnásobují své úsilí v oblasti sportovního obsahu, aby omezily odchod předplatitelů, zvýšily jejich zapojení a posílily své reklamou podporované služby na konkurenčním trhu.
Oznámení přichází den poté, co společnost Fox Corp uvedla, že její nová streamovací služba založená na předplatném se bude jmenovat „Fox One“ a bude spuštěna před podzimní sezónou amerického fotbalu.
Disney uvedla, že předplatitelé budou mít možnost spojit ESPN se streamovacími službami Disney+ a Hulu za 35,99 USD měsíčně, s propagační měsíční cenou 29,99 USD za první rok.
Nadcházející streamovací služba ESPN by mohla být výhodnou nabídkou pro lidi, kteří stále předplácejí balíčky „živého televizního vysílání za 100 dolarů přes kabel nebo internet“, aby měli přístup k kanálům ESPN, uvedl Paul Verna, viceprezident pro obsah ve společnosti Emarketer.