Společnost Pinterest ve čtvrtek oznámila, že tržby za aktuální čtvrtletí překonají odhady Wall Street, což naznačuje, že její nástroje umělé inteligence zvyšují výdaje na reklamu na platformě a posílily akcie společnosti v prodlouženém obchodování o 16 %.
Navzdory nejistotě ohledně marketingových rozpočtů společnost nadále klade důraz na reklamy s přímou odezvou, které jsou navrženy tak, aby podnítily konkrétní akce, jako je nakupování, stahování aplikací nebo návštěvy webových stránek, a tím pohánějí výdaje na reklamu.
Výsledky společnosti Pinterest (NYSE:PINS) byly zveřejněny po zrušení bezcelního dovozu v USA, které v kombinaci s prohlubujícími se obchodními napětími omezilo reklamní rozpočty některých sociálních médií.
Finanční ředitelka Julia Donnellyová v komentáři k výsledkům uvedla, že Pinterest „není imunní vůči makroekonomickému prostředí“, ale dodala, že společnost věří ve své „mnohočetné iniciativy v oblasti příjmů“.
„Vzhledem ke změně výjimky de minimis jsme zaznamenali pokles výdajů asijských e-commerce maloobchodníků v USA, ale také geografickou diverzifikaci některých z těchto asijských maloobchodníků do našich evropských a ostatních uživatelských regionů,“ dodala Donnelly.
Konkurenční společnosti Meta (NASDAQ:META), mateřská společnost Facebooku, a Reddit překonaly v prvním čtvrtletí očekávání ohledně tržeb. Naproti tomu společnost Snap uvedla, že kvůli ekonomické nejistotě nebude vydávat čtvrtletní prognózu.

Společnost Pinterest ve čtvrtek oznámila, že tržby za aktuální čtvrtletí překonají odhady Wall Street, což naznačuje, že její nástroje umělé inteligence zvyšují výdaje na reklamu na platformě a posílily akcie společnosti v prodlouženém obchodování o 16 %.
Navzdory nejistotě ohledně marketingových rozpočtů společnost nadále klade důraz na reklamy s přímou odezvou, které jsou navrženy tak, aby podnítily konkrétní akce, jako je nakupování, stahování aplikací nebo návštěvy webových stránek, a tím pohánějí výdaje na reklamu.
Výsledky společnosti Pinterest byly zveřejněny po zrušení bezcelního dovozu v USA, které v kombinaci s prohlubujícími se obchodními napětími omezilo reklamní rozpočty některých sociálních médií.
Finanční ředitelka Julia Donnellyová v komentáři k výsledkům uvedla, že Pinterest „není imunní vůči makroekonomickému prostředí“, ale dodala, že společnost věří ve své „mnohočetné iniciativy v oblasti příjmů“.
„Vzhledem ke změně výjimky de minimis jsme zaznamenali pokles výdajů asijských e-commerce maloobchodníků v USA, ale také geografickou diverzifikaci některých z těchto asijských maloobchodníků do našich evropských a ostatních uživatelských regionů,“ dodala Donnelly.
Konkurenční společnosti Meta , mateřská společnost Facebooku, a Reddit překonaly v prvním čtvrtletí očekávání ohledně tržeb. Naproti tomu společnost Snap uvedla, že kvůli ekonomické nejistotě nebude vydávat čtvrtletní prognózu.