Bluefield Solar Income Fund Limited zahájil formální prodejní proces poté, co provedl strategickou revizi, při níž se rozhodl opustit dříve vytyčené plány na internaci svého investičního poradenství. Rada společnosti došla k závěru, že akcionáři by pravděpodobně dali přednost alternativě zaměřené na růst.
Během předchozích prodejních jednání byla zaznamenána preference potenciálních uchazečů pro integrované platformy. V rámci této nové strategie dohodla správa společnosti Bluefield Partners spolupráci na společném prodeji svých aktiv a rozvojového portfolia, aby maximalizovali hodnotu transakce a přilákali širší spektrum potenciálních kupců.
Rada a manažer věří, že provedení formálního prodejního procesu ve veřejné sféře představuje nejlepší způsob, jak vzbudit zájem mezi různými potenciálními kupci. Proces bude důvěrný a začne „nabídkové období“ v souladu s pravidly o převzetí. V současnosti neexistuje žádná pevná nabídka ani probíhající jednání s potenciálními kupci.
Jedním z hlavních problémů při hledání kupců byly poplatky na úrovni SPV, které platila správa. Navržená společná prodejní strategie by měla tento problém řešit a umožnit kupcům efektivně vytvořit vlastní nezávislého výrobce energie a využít rozvojového portfolia.
Chcete využít této příležitosti?
Bluefield Solar Income Fund Limited zahájil formální prodejní proces poté, co provedl strategickou revizi, při níž se rozhodl opustit dříve vytyčené plány na internaci svého investičního poradenství. Rada společnosti došla k závěru, že akcionáři by pravděpodobně dali přednost alternativě zaměřené na růst.
Během předchozích prodejních jednání byla zaznamenána preference potenciálních uchazečů pro integrované platformy. V rámci této nové strategie dohodla správa společnosti Bluefield Partners spolupráci na společném prodeji svých aktiv a rozvojového portfolia, aby maximalizovali hodnotu transakce a přilákali širší spektrum potenciálních kupců.
Rada a manažer věří, že provedení formálního prodejního procesu ve veřejné sféře představuje nejlepší způsob, jak vzbudit zájem mezi různými potenciálními kupci. Proces bude důvěrný a začne „nabídkové období“ v souladu s pravidly o převzetí. V současnosti neexistuje žádná pevná nabídka ani probíhající jednání s potenciálními kupci.
Jedním z hlavních problémů při hledání kupců byly poplatky na úrovni SPV, které platila správa. Navržená společná prodejní strategie by měla tento problém řešit a umožnit kupcům efektivně vytvořit vlastní nezávislého výrobce energie a využít rozvojového portfolia.Chcete využít této příležitosti?