Rozvoz jídla zažil boom během pandemie COVID-19, kdy byly zavřené hospody a restaurace, a popularita platforem neklesá ani po znovuotevření pohostinství.
Společnost Deliveroo uvedla, že její měsíční zákaznická základna i přes zmírnění omezení uzavírek nadále rostla, přičemž ve čtvrtletí měla 8 milionů aktivních měsíčních zákazníků, což je meziročně o 37 % více a o 123 % více než před pandemií.

Počet objednávek podle společnosti vzrostl o 10 % oproti předchozímu čtvrtletí a průměrná hodnota se stabilizovala, ve srovnání s 3. čtvrtletím vzrostla o 1 % v konstantní měně na 21,40 libry.
Společnost Deliveroo, která v březnu 2021 vstoupila na londýnský burzovní trh, uvedla, že její výhled pro hrubou ziskovou marži v procentech z hrubého domácího produktu byl zachován na úrovni 7,5-7,75 %.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























