Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jak využít Tik Tok, Instagram a další sociální média k zahájení podnikání

Generace Z vyrostla na sociálních médiích - od mládí jsme si vytvářeli seznam přátel a sledujících.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
6 ledna, 2022
8 min. čtení
8 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Studenti vysokých škol, kteří chtějí zkusit rozjet podnikání, tak mají na dosah ruky připravenou zákaznickou základnu a marketingovou platformu.

Platformy sociálních médií si tento potenciál uvědomují a zavádějí nástroje pro obchodování. Pinterest a Facebook byly jedny z prvních, které spustily funkce pro nakupování/tržiště, a Instagram je následoval o několik let později, což malým podnikům dává možnost oslovit miliony – a v některých případech i miliardy – uživatelů. To změnilo pravidla hry pro začínající podniky.

V srpnu TikTok oznámil partnerství se společností Shopify, v rámci kterého mohou obchodníci Shopify, kteří mají účet TikTok for Business, přidat do svých profilů kartu s nákupy. Mezi prvními uživateli, kteří vyzkoušeli novou nákupní funkci TikToku, byla hvězda reality show Kylie Jennerová, která ji využila k prodeji svých kosmetických produktů Kylie Cosmetics svým 37 milionům sledujících.

„Svůj byznys jsem vybudovala na sociálních sítích; tam moji fanoušci chodí jako první hledat, co je nového od Kylie Cosmetics,“ uvedla Jennerová v prohlášení.

A to platí i pro vysokoškoláky: Vaši přátelé vás už na sociálních sítích sledují, aby měli přehled o tom, co je u vás nového, takže pokud rozjíždíte podnikání, čekají, až se o tom dozvědí. Díky tomu je mnohem snazší a levnější začít podnikat. Nemusíte vytvářet marketingový plán ani vynakládat tisíce na reklamu.

A když si uvědomíte, že Facebook má měsíčně téměř 3 miliardy uživatelů, TikTok a Instagram po jedné miliardě a Pinterest 444 milionů uživatelů, je potenciál růstu vašeho podnikání obrovský.

Advertisement

Instagram má v současné době ve své aplikaci více než 200 milionů firemních účtů. A téměř polovina dotázaných uživatelů Instagramu (44 %) uvedla, že k nakupování každý týden používají funkce, jako jsou nákupní značky a karta Instagram Shop.

Chcete využít této příležitosti?

Kerisa Masonová, studentka prvního ročníku Baruch College, začala na Instagramu podnikat v oblasti zakázkové tvorby. Podnikání zahájila během pandemie.

Veškeré její obchody pocházejí ze sociálních médií. Masonové se líbí přidání Instagram Reels (krátkých videoklipů) a možnost zveřejňovat na Instagramu časosběrné snímky svého umění.

„Instagram je způsob, jak mohu sdílet své umění s přáteli i cizími lidmi a zároveň pracovat s algoritmem a rozšiřovat své podnikání,“ řekla. „Inspiroval mě k tomu hlavně TikTok a přátelé, kteří mě k tomu povzbuzovali.“

Alexis Larreateguiová, čerstvá absolventka SUNY Plattsburgh, spustila na Instagramu své podnikání v oblasti veganské péče o pleť. Před několika lety zjistila, že nedokáže vyslovit některé složky v produktech péče o pleť. Poté, co provedla průzkum a zjistila, jak škodlivé jsou pro její pleť, se Larreateguiová poohlédla po ekologičtějších prostředcích. Protože začala podnikat na vysoké škole, chápe i problémy, se kterými se studenti mohou při nakupování produktů potýkat.

„Celým mým posláním bylo poskytnout lidem dostupnost a cenovou dostupnost. Pokud jsou jako já, byli na vysoké škole a hledají alternativu k mainstreamovým značkám – aby měli něco, co by bylo za rozumnou cenu,“ vysvětlila.

Kromě oslovení vlastních přátel na sociálních sítích pomáhají tyto platformy také dalším sledujícím a firmám objevit vás a vaše produkty.

Instagram nedávno představil nové nástroje, které podpoří tvůrce obsahu a značky a usnadní jim objevování a spolupráci s jinými značkami. Mezi novými funkcemi, které budou zavedeny, může být nejdůležitější možnost najít nejlepší tvůrce pro kampaně značek pomocí jedinečných filtrů. Spolupráce s jinými značkami může podnikům pomoci získat více sledujících a zviditelnit jméno značky.

„Instagram mi pomáhá získat širší publikum. Je to snadná platforma pro komunikaci se zákazníky a spolupracovníky,“ řekl Larreateguiová. „Spolupracovala jsem s 5 až 10 značkami a nešlo o nic velkého, jen o dárky, kde se objevovaly naše výrobky, nebo o vzájemnou propagaci na naší stránce.“

87 % dotázaných lidí uvedlo, že po zobrazení informací o produktech na Instagramu podnikli nějaké kroky, například sledovali značku nebo provedli nákup online.

Když vysokoškoláci na vysoké škole rozjíždějí podnikání, je důležité, kam se bude ubírat po ukončení studia; zda se stane vedlejším přivýdělkem, nebo hlavním zdrojem příjmů.

Ceny se liší, ale Masonová může za jeden svůj kousek vydělat až 45 dolarů. Své podnikání považuje za vedlejší činnost a bude v něm pokračovat i po ukončení studia.

„Mám pocit, že se moje podnikání stane druhým zdrojem příjmů,“ řekla Masonová. „Chci mít svou kariéru a pak je moje podnikání něco, co bych dělala pro zábavu, ale zároveň mi to vydělává peníze.“

Larreateguová také považuje své podnikání za vedlejší přivýdělek, ale chce, aby se rozrostlo a více se propojilo s dalšími značkami. Každý měsíc je jiný, ale za jeden měsíc si vydělala až 300 dolarů.

Máte zájem o založení vlastního podniku?

„Řekla bych, že stačí začít,“ řekla Chantel Richardsonová, která provozuje poradenskou firmu a používá několik sociálních aplikací. „Jděte ven a učte se, [protože] žijeme v generaci, kde je všechno snadno dostupné, takže mám pocit, že pokud to chcete, jděte ven a získejte to.“

Mukund Iyengar, profesor na Stevensově technologickém institutu, který také vede několik programů zaměřených na rozjezd studentských start-upů, říká, že vysoká škola je ideálním místem pro neotřelé myšlení a vytváření neotřelých a zvláštních nápadů.

„Vysoká škola je časem, kdy můžete být nejambicióznější, jaký kdy v životě můžete mít, protože opravdu nemáte co ztratit,“ řekl Iyengar.

Mějte nabídku hodnot

Melinda Emersonová, autorka, odbornice na malé podniky a marketingová poradkyně známá jako SmallBizLady, říká, že klíčem k založení podniku je mít tzv. hodnotovou nabídku.

„Musíte mít ve svém podnikání něco, co není snadno napodobitelné vaším konkurentem,“ řekla Emersonová. „Vymyslete něco, co je jedinečné – něco, díky čemu se vaši zákazníci budou cítit výjimečně, protože jde o vytvoření úžasné zákaznické zkušenosti.“

Proveďte průzkum konkurence.

Larreateguová doporučuje vyhledat na YouTube videa „jak na to“ a podívat se, co udělali jiní lidé. Zjistěte, jaké další produkty existují, jak je tito tvůrci prodávají a jaké platformy používají.

„Když jsem se rozhodovala, jak nastavit svou značku, trápila jsem se, ale poté, co jsem vyhledala [videa], mi lidé ukázali, že bych měla vytvořit určitou estetiku a dodržovat barevné schéma,“ řekla.

Na vysoké škole absolvujte kurz podnikání

Masonová si myslí, že absolvování kurzu vybaví studenty většími znalostmi o aspektech vedení podniku.

„Pokud máte nápad na podnikání, bylo by dobré mít vzdělávací stránku, abyste maximalizovali dosah, který [máte],“ řekla.

Proveďte testování produktu a získejte zpětnou vazbu

Emersonová ví, že existují různé důvody, proč lidé nakupují, a testování je zásadní.

„Když něco uvedete poprvé, lidem se to nemusí líbit, takže to možná budete muset předělat a uvést to znovu,“ řekla. „Získejte zpětnou vazbu od cizích lidí a sociální média jsou snadný způsob, jak to udělat.“

Nejprve si vyberte jednu platformu

Mike Allton, vedoucí strategických partnerství ve společnosti Agorapulse, která vyrábí nástroje pro správu sociálních médií, říká, že by se podniky měly zpočátku zaměřit na jednu platformu.

„Moje rada zní: vyberte si jednu platformu a věnujte se jí, dokud nezaznamenáte úspěch,“ řekl Allton. „Jakmile zaznamenáte úspěch – a musíte vědět, co to [pro vás] znamená; jakmile se dostanete do tohoto bodu, pak co nejdříve rozšiřte své působení na další platformy a diverzifikujte svou platformu.“

Najděte si mentora

Allton si myslí, že je důležité si o projektu, který se chystáte rozjet, s někým promluvit.

„Nebude to odborník na všechno, takže zjistěte, kdo vám věnuje svůj čas a odborné znalosti, a zjistěte, jaké jsou jeho silné stránky,“ řekl.

Richardson věří, že je důležité jít za svými sny a vynaložit na to úsilí.

„Jsme v generaci, kdy je vše snadno dostupné, takže pokud to chcete, jděte a získejte to,“ vysvětlila.

Ale nechoďte za svými sny jen tak naslepo.

„Sněte s otevřenýma očima,“ řekla Iyengarová. „Lidé, kteří sní s otevřenýma očima, mají tendenci s [problémem] něco dělat.“

Studenti vysokých škol, kteří chtějí zkusit rozjet podnikání, tak mají na dosah ruky připravenou zákaznickou základnu a marketingovou platformu.Platformy sociálních médií si tento potenciál uvědomují a zavádějí nástroje pro obchodování. Pinterest a Facebook byly jedny z prvních, které spustily funkce pro nakupování/tržiště, a Instagram je následoval o několik let později, což malým podnikům dává možnost oslovit miliony – a v některých případech i miliardy – uživatelů. To změnilo pravidla hry pro začínající podniky.V srpnu TikTok oznámil partnerství se společností Shopify, v rámci kterého mohou obchodníci Shopify, kteří mají účet TikTok for Business, přidat do svých profilů kartu s nákupy. Mezi prvními uživateli, kteří vyzkoušeli novou nákupní funkci TikToku, byla hvězda reality show Kylie Jennerová, která ji využila k prodeji svých kosmetických produktů Kylie Cosmetics svým 37 milionům sledujících.„Svůj byznys jsem vybudovala na sociálních sítích; tam moji fanoušci chodí jako první hledat, co je nového od Kylie Cosmetics,“ uvedla Jennerová v prohlášení.A to platí i pro vysokoškoláky: Vaši přátelé vás už na sociálních sítích sledují, aby měli přehled o tom, co je u vás nového, takže pokud rozjíždíte podnikání, čekají, až se o tom dozvědí. Díky tomu je mnohem snazší a levnější začít podnikat. Nemusíte vytvářet marketingový plán ani vynakládat tisíce na reklamu.A když si uvědomíte, že Facebook má měsíčně téměř 3 miliardy uživatelů, TikTok a Instagram po jedné miliardě a Pinterest 444 milionů uživatelů, je potenciál růstu vašeho podnikání obrovský.Instagram má v současné době ve své aplikaci více než 200 milionů firemních účtů. A téměř polovina dotázaných uživatelů Instagramu uvedla, že k nakupování každý týden používají funkce, jako jsou nákupní značky a karta Instagram Shop.Chcete využít této příležitosti?Kerisa Masonová, studentka prvního ročníku Baruch College, začala na Instagramu podnikat v oblasti zakázkové tvorby. Podnikání zahájila během pandemie.Veškeré její obchody pocházejí ze sociálních médií. Masonové se líbí přidání Instagram Reels a možnost zveřejňovat na Instagramu časosběrné snímky svého umění.„Instagram je způsob, jak mohu sdílet své umění s přáteli i cizími lidmi a zároveň pracovat s algoritmem a rozšiřovat své podnikání,“ řekla. „Inspiroval mě k tomu hlavně TikTok a přátelé, kteří mě k tomu povzbuzovali.“Alexis Larreateguiová, čerstvá absolventka SUNY Plattsburgh, spustila na Instagramu své podnikání v oblasti veganské péče o pleť. Před několika lety zjistila, že nedokáže vyslovit některé složky v produktech péče o pleť. Poté, co provedla průzkum a zjistila, jak škodlivé jsou pro její pleť, se Larreateguiová poohlédla po ekologičtějších prostředcích. Protože začala podnikat na vysoké škole, chápe i problémy, se kterými se studenti mohou při nakupování produktů potýkat.„Celým mým posláním bylo poskytnout lidem dostupnost a cenovou dostupnost. Pokud jsou jako já, byli na vysoké škole a hledají alternativu k mainstreamovým značkám – aby měli něco, co by bylo za rozumnou cenu,“ vysvětlila.Kromě oslovení vlastních přátel na sociálních sítích pomáhají tyto platformy také dalším sledujícím a firmám objevit vás a vaše produkty.Instagram nedávno představil nové nástroje, které podpoří tvůrce obsahu a značky a usnadní jim objevování a spolupráci s jinými značkami. Mezi novými funkcemi, které budou zavedeny, může být nejdůležitější možnost najít nejlepší tvůrce pro kampaně značek pomocí jedinečných filtrů. Spolupráce s jinými značkami může podnikům pomoci získat více sledujících a zviditelnit jméno značky.„Instagram mi pomáhá získat širší publikum. Je to snadná platforma pro komunikaci se zákazníky a spolupracovníky,“ řekl Larreateguiová. „Spolupracovala jsem s 5 až 10 značkami a nešlo o nic velkého, jen o dárky, kde se objevovaly naše výrobky, nebo o vzájemnou propagaci na naší stránce.“87 % dotázaných lidí uvedlo, že po zobrazení informací o produktech na Instagramu podnikli nějaké kroky, například sledovali značku nebo provedli nákup online.Když vysokoškoláci na vysoké škole rozjíždějí podnikání, je důležité, kam se bude ubírat po ukončení studia; zda se stane vedlejším přivýdělkem, nebo hlavním zdrojem příjmů.Ceny se liší, ale Masonová může za jeden svůj kousek vydělat až 45 dolarů. Své podnikání považuje za vedlejší činnost a bude v něm pokračovat i po ukončení studia.„Mám pocit, že se moje podnikání stane druhým zdrojem příjmů,“ řekla Masonová. „Chci mít svou kariéru a pak je moje podnikání něco, co bych dělala pro zábavu, ale zároveň mi to vydělává peníze.“Larreateguová také považuje své podnikání za vedlejší přivýdělek, ale chce, aby se rozrostlo a více se propojilo s dalšími značkami. Každý měsíc je jiný, ale za jeden měsíc si vydělala až 300 dolarů.„Řekla bych, že stačí začít,“ řekla Chantel Richardsonová, která provozuje poradenskou firmu a používá několik sociálních aplikací. „Jděte ven a učte se, [protože] žijeme v generaci, kde je všechno snadno dostupné, takže mám pocit, že pokud to chcete, jděte ven a získejte to.“Mukund Iyengar, profesor na Stevensově technologickém institutu, který také vede několik programů zaměřených na rozjezd studentských start-upů, říká, že vysoká škola je ideálním místem pro neotřelé myšlení a vytváření neotřelých a zvláštních nápadů.„Vysoká škola je časem, kdy můžete být nejambicióznější, jaký kdy v životě můžete mít, protože opravdu nemáte co ztratit,“ řekl Iyengar.Melinda Emersonová, autorka, odbornice na malé podniky a marketingová poradkyně známá jako SmallBizLady, říká, že klíčem k založení podniku je mít tzv. hodnotovou nabídku.„Musíte mít ve svém podnikání něco, co není snadno napodobitelné vaším konkurentem,“ řekla Emersonová. „Vymyslete něco, co je jedinečné – něco, díky čemu se vaši zákazníci budou cítit výjimečně, protože jde o vytvoření úžasné zákaznické zkušenosti.“Proveďte průzkum konkurence.Larreateguová doporučuje vyhledat na YouTube videa „jak na to“ a podívat se, co udělali jiní lidé. Zjistěte, jaké další produkty existují, jak je tito tvůrci prodávají a jaké platformy používají.„Když jsem se rozhodovala, jak nastavit svou značku, trápila jsem se, ale poté, co jsem vyhledala [videa], mi lidé ukázali, že bych měla vytvořit určitou estetiku a dodržovat barevné schéma,“ řekla.Masonová si myslí, že absolvování kurzu vybaví studenty většími znalostmi o aspektech vedení podniku.„Pokud máte nápad na podnikání, bylo by dobré mít vzdělávací stránku, abyste maximalizovali dosah, který [máte],“ řekla.Emersonová ví, že existují různé důvody, proč lidé nakupují, a testování je zásadní.„Když něco uvedete poprvé, lidem se to nemusí líbit, takže to možná budete muset předělat a uvést to znovu,“ řekla. „Získejte zpětnou vazbu od cizích lidí a sociální média jsou snadný způsob, jak to udělat.“Mike Allton, vedoucí strategických partnerství ve společnosti Agorapulse, která vyrábí nástroje pro správu sociálních médií, říká, že by se podniky měly zpočátku zaměřit na jednu platformu.„Moje rada zní: vyberte si jednu platformu a věnujte se jí, dokud nezaznamenáte úspěch,“ řekl Allton. „Jakmile zaznamenáte úspěch – a musíte vědět, co to [pro vás] znamená; jakmile se dostanete do tohoto bodu, pak co nejdříve rozšiřte své působení na další platformy a diverzifikujte svou platformu.“Allton si myslí, že je důležité si o projektu, který se chystáte rozjet, s někým promluvit.„Nebude to odborník na všechno, takže zjistěte, kdo vám věnuje svůj čas a odborné znalosti, a zjistěte, jaké jsou jeho silné stránky,“ řekl.Richardson věří, že je důležité jít za svými sny a vynaložit na to úsilí.„Jsme v generaci, kdy je vše snadno dostupné, takže pokud to chcete, jděte a získejte to,“ vysvětlila.Ale nechoďte za svými sny jen tak naslepo.„Sněte s otevřenýma očima,“ řekla Iyengarová. „Lidé, kteří sní s otevřenýma očima, mají tendenci s [problémem] něco dělat.“
Tagy: businessinstagrammédiapodnikánítiktok

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Akcie společnosti Snap prudce klesají po zveřejnění výsledků
      2. Startup Born získal 15 milionů na vývoj sociálních AI společníků
      3. Meta posiluje závod o AI: partnerství s Midjourney přináší nový impuls
      4. 4. října — Thomas Edison otevírá světu své impérium. Jak změnil svět?
      5. 14. října – Twitter se historicky poprvé dostává do zisku
      6. 29. září — Jak šel čas se sociální sítí Facebook a její mateřskou společností?
      7. Je Meta v ohrožení? Nová aplikace OpenAI rozvířila obavy investorů
      8. 11. října — Na scéně se objevuje populární aplikace Instagram
      Advertisement

      Breaking.

      14:42

      Revoluce ve sportu: MultiBank a Khabib mění globální trh

      13:32

      Louvre pod palbou: Šokující loupež odhalila bezpečnostní trhliny

      12:52

      Čínské investice mění ekonomickou hru v Latinské Americe

      12:42

      Potravinové banky v USA čelí krizi: Hrozí nárůst hladu

      12:05

      Fed možná ukončí kvantitativní utahování už v říjnu

      12:02

      AWS: Výzvy a příležitosti v závodě o AI dominanci

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025

      Akcie společnosti Microsoft se v posledních měsících nachází ve fázi konsolidace, kdy po silném růstu z dubnových minim a dosažení...

      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Inflace v USA zrychluje, ale Fed zatím nehodlá měnit kurz snižování sazeb

      23 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Nike po propadu o 62 %: návrat na výsluní bude dlouhý a nejistý

      25 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.