Koupit, prodat nebo držet akcie společnosti Peloton za 31 USD?
Společnost Peloton Interactive (NASDAQ:PTON) byla v roce 2020 nejlepším "domácím" produktem, protože stále více lidí si pořizovalo domácí fitness vybavení, aby zůstali aktivní.
Návrat k běžným rutinním činnostem však způsobil určité zmatky ohledně trajektorie růstu společnosti Peloton. Akcie se chovaly jako na pinbalovém automatu a poskakovaly všude možně. Po prudkém vzestupu na maximum 171 dolarů na začátku roku 2021 se cena akcií propadla až na současných zhruba 31 dolarů.
Měli by investoři nakupovat, prodávat nebo držet? S cenou akcií blížící se k hranici 30 dolarů začíná ocenění vypadat velmi lákavě. Koneckonců, nízké ocenění může připravit půdu pro tržní výnosy, jako tomu bylo před dvěma lety, kdy se Peloton obchodoval kolem stejné úrovně.
Zde je důvod, proč je čas se na Peloton podívat znovu.
Příležitost stále existuje
Cena akcií a růst tržeb společnosti Peloton v kalendářním roce 2020 vyletěly do paraboly, ale to už je dávno pryč. Společnost už možná nikdy nedosáhne více než 200% tempa růstu nejvyššího obratu, ale tato přední fitness platforma má před sebou ještě obrovskou příležitost.
Vedení společnosti již dříve odhadlo, že trh s připojenými fitness produkty je možné oslovit na 15 milionů domácností. V prvním čtvrtletí fiskálního roku 2022, které skončilo v září, měla společnost Peloton 2,49 milionu předplatitelů připojených fitness produktů. To je pouze 12,5 % jejího oslovitelného trhu.
Odhad společnosti Peloton se zdá být rozumný, vzhledem k tomu, že na celém světě je odhadem 200 milionů návštěvníků posiloven. Nejenže je zde nárůst tržeb, ale očekávání investorů jsou mnohem nižší než před rokem, což vytváří podmínky pro podhodnocenou cenu akcií.
Současný poměr ceny k tržbám ve výši 2,5násobku se zdá být levný pro společnost, která generuje 22 % svých celkových příjmů z předplatného. Například jiné špičkové spotřebitelské značky, jako je Apple, které rovněž provozují rostoucí předplatné, se obchodují za podstatně vyšší násobky tržeb.
Srovnání s Applem nemá ukázat, že by se Peloton měl obchodovat se stejným poměrem P/S jako výrobce iPhonů, ale poukázat na to, že Peloton se nyní obchoduje na extrémně nízké úrovni. Potenciálně existuje prostor pro to, aby se tento rozdíl P/S trochu zmenšil.
Ve fiskálním roce 2021, který skončil v červnu, společnost Peloton dosáhla 78 % svých příjmů z propojených fitness produktů (např. jízdních kol a běžeckých pásů). Produkty generovaly 29% hrubou marži ve srovnání s 62% marží u předplatného. Vyšší marže z předplatného je hlavním důvodem, proč si akcie zaslouží vyšší násobek P/S.
Příjmy z předplatného rostou rychleji než příjmy z hardwaru, za poslední dva roky se zvýšily o 381 %, zatímco u připojených fitness produktů o 329 %. Společnost Peloton v posledních třech fiskálních letech vykazovala provozní ztráty, ale růst příjmů z předplatného s vyšší marží naznačuje, že v dlouhodobém horizontu bude mít zdravé ziskové marže.
Současný výhled vedení pro předplatitele připojených fitness zařízení uvádí odhad 3,35 až 3,45 milionu pro fiskální rok 2022, což je nárůst z 2,3 milionu na konci fiskálního roku 2021. Dokud počet předplatitelů poroste, bude se společnosti Peloton dařit.
Peloton se nikam nechystá
Dříve jsem Peloton hodnotil negativně poté, co v listopadu vykázal neuspokojivé výsledky, ale nyní, když trh akcie nadále ničí, měním názor. Peloton není vyhozená značka.
Společnost Peloton snížila celoroční výhled tržeb a čelí konkurenci, zejména ze strany vlastníka NordicTrack, společnosti iFIT Health & Fitness, která v loňském roce podala formulář S-1 Komisi pro cenné papíry v rámci příprav na primární veřejnou nabídku.
Používám kolo NordicTrack, ale stále mám zájem o koupi akcií Pelotonu kvůli síle jeho značky. Srovnání růstu s pandemií vytváří krátkodobou nejistotu ohledně obvyklé trajektorie růstu společnosti Peloton, což je důvod, proč akcie klesají.
Pohodlnost cvičení doma však nezmizí. Proto Apple, Nike, Lululemon Athletica, iFIT, Nautilus, Peloton a další značky využívají tuto příležitost a vysílají spoustu televizních reklam. Stále je třeba získat miliony budoucích předplatitelů.
V tuto chvíli jsou akcie minimálně k držení, a pokud jsou investoři ochotni snášet krátkodobou volatilitu, možná je čas uvažovat o nákupu této přední fitness značky.
Návrat k běžným rutinním činnostem však způsobil určité zmatky ohledně trajektorie růstu společnosti Peloton. Akcie se chovaly jako na pinbalovém automatu a poskakovaly všude možně. Po prudkém vzestupu na maximum 171 dolarů na začátku roku 2021 se cena akcií propadla až na současných zhruba 31 dolarů.Měli by investoři nakupovat, prodávat nebo držet? S cenou akcií blížící se k hranici 30 dolarů začíná ocenění vypadat velmi lákavě. Koneckonců, nízké ocenění může připravit půdu pro tržní výnosy, jako tomu bylo před dvěma lety, kdy se Peloton obchodoval kolem stejné úrovně.Zde je důvod, proč je čas se na Peloton podívat znovu.Příležitost stále existujeCena akcií a růst tržeb společnosti Peloton v kalendářním roce 2020 vyletěly do paraboly, ale to už je dávno pryč. Společnost už možná nikdy nedosáhne více než 200% tempa růstu nejvyššího obratu, ale tato přední fitness platforma má před sebou ještě obrovskou příležitost.Vedení společnosti již dříve odhadlo, že trh s připojenými fitness produkty je možné oslovit na 15 milionů domácností. V prvním čtvrtletí fiskálního roku 2022, které skončilo v září, měla společnost Peloton 2,49 milionu předplatitelů připojených fitness produktů. To je pouze 12,5 % jejího oslovitelného trhu.Odhad společnosti Peloton se zdá být rozumný, vzhledem k tomu, že na celém světě je odhadem 200 milionů návštěvníků posiloven. Nejenže je zde nárůst tržeb, ale očekávání investorů jsou mnohem nižší než před rokem, což vytváří podmínky pro podhodnocenou cenu akcií.Chcete využít této příležitosti?Současný poměr ceny k tržbám ve výši 2,5násobku se zdá být levný pro společnost, která generuje 22 % svých celkových příjmů z předplatného. Například jiné špičkové spotřebitelské značky, jako je Apple, které rovněž provozují rostoucí předplatné, se obchodují za podstatně vyšší násobky tržeb.Srovnání s Applem nemá ukázat, že by se Peloton měl obchodovat se stejným poměrem P/S jako výrobce iPhonů, ale poukázat na to, že Peloton se nyní obchoduje na extrémně nízké úrovni. Potenciálně existuje prostor pro to, aby se tento rozdíl P/S trochu zmenšil.Ve fiskálním roce 2021, který skončil v červnu, společnost Peloton dosáhla 78 % svých příjmů z propojených fitness produktů . Produkty generovaly 29% hrubou marži ve srovnání s 62% marží u předplatného. Vyšší marže z předplatného je hlavním důvodem, proč si akcie zaslouží vyšší násobek P/S.Příjmy z předplatného rostou rychleji než příjmy z hardwaru, za poslední dva roky se zvýšily o 381 %, zatímco u připojených fitness produktů o 329 %. Společnost Peloton v posledních třech fiskálních letech vykazovala provozní ztráty, ale růst příjmů z předplatného s vyšší marží naznačuje, že v dlouhodobém horizontu bude mít zdravé ziskové marže.Současný výhled vedení pro předplatitele připojených fitness zařízení uvádí odhad 3,35 až 3,45 milionu pro fiskální rok 2022, což je nárůst z 2,3 milionu na konci fiskálního roku 2021. Dokud počet předplatitelů poroste, bude se společnosti Peloton dařit.Peloton se nikam nechystáDříve jsem Peloton hodnotil negativně poté, co v listopadu vykázal neuspokojivé výsledky, ale nyní, když trh akcie nadále ničí, měním názor. Peloton není vyhozená značka.Společnost Peloton snížila celoroční výhled tržeb a čelí konkurenci, zejména ze strany vlastníka NordicTrack, společnosti iFIT Health & Fitness, která v loňském roce podala formulář S-1 Komisi pro cenné papíry v rámci příprav na primární veřejnou nabídku.Používám kolo NordicTrack, ale stále mám zájem o koupi akcií Pelotonu kvůli síle jeho značky. Srovnání růstu s pandemií vytváří krátkodobou nejistotu ohledně obvyklé trajektorie růstu společnosti Peloton, což je důvod, proč akcie klesají.Pohodlnost cvičení doma však nezmizí. Proto Apple, Nike, Lululemon Athletica, iFIT, Nautilus, Peloton a další značky využívají tuto příležitost a vysílají spoustu televizních reklam. Stále je třeba získat miliony budoucích předplatitelů.V tuto chvíli jsou akcie minimálně k držení, a pokud jsou investoři ochotni snášet krátkodobou volatilitu, možná je čas uvažovat o nákupu této přední fitness značky.